Ga naar inhoud

Der Claim Morgen 14-07-2021 15:00 uur


MacManiac78
 Delen

Aanbevolen berichten

Maar die heb je geen van alle gekocht vrees ik Frank 😉 dus heb je nog niet veel aan dit vonnis.

Ik denk dat dit een lawine van rechtszaken tot gevolg gaat hebben. Want een hausse aan particuliere berijders zal zich melden, evenals claimsbureau's. En uiteraard ook de leasemaatschappijen en berijders, want uiteindelijk vertaalde die te hoge prijs zich ook door in een te hoge leaseprijs en te hoge bijtelling. 

Ben benieuwd waar dit eindigt...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, MarcoO2 zei:

Ben benieuwd waar dit eindigt...

Als het om VAG gaat dan staat het meteen volop in het nieuws.
Maar vele andere merken worden nu ook beticht van sjoemelsoftware maar daar lezen we naar mijn mening veel te weinig over.
Dit zou net zo uitgemeten en tot de treure in de publiciteit gezet moeten worden mijn inziens...


Renault / BMW en Mercedes schijnen ook met meerdere modellen gesjoemeld te hebben...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik weet nog goed dat in het begin de 1.2TDI een softwareupdate kreeg. De auto reed meteen voelbaar anders. Dit was toen al EGR gerelateerd wist de dealer me te vertellen. Achteraf denk je dan "Was dit omdat ook toen al de EGR's met bosjes vervangen moesten worden en dit toen alles nog onder de fabrieksgarantie viel?" Die auto's hadden na uitkomst van deze sjoemelzooi meteen een veel lagere waarde. Daar hoor je inderdaad niets over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet waar jullie je druk over maken hoor. Een beetje gesjoemel met s/w en testresultaten. En het niet zo nauw nemen met wet- en regelgeving. So what; da's toch business-as-usual in het bedrijfsleven?  En overheden tegenwoordig ook... (denk maar aan het granuliet gebeuren, PFAS, toeslagenaffaire, enz.) 🤑

 

Veel belangrijker nieuws is het feit dat VW het in z'n hoofd haalt om de Currywurst (deels) te gaan schrappen! Hoe durven ze?

https://www.nu.nl/economie/6150887/oud-bondskanselier-is-boos-om-volkswagen-kantine-zonder-curryworst-nein.html

https://www.welt.de/debatte/kommentare/article233072145/Vegetarische-Kantine-Keine-Currywurst-bei-VW-viel-Aufregung-um-nichts.html

Foei!

😉

 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe