Ga naar inhoud

(RS) Robert iv80


RS 82
 Delen

Aanbevolen berichten

Hi Allen,

Ik ben Robert, uit Alkmaar, heb ook een Enyaq besteld. Hiervoor reed ik een Superb, maar de lease daarop was verlopen dus nu tijdelijk een Nissan Leaf (ach het rijdt:-)). Ik kijk echt uit naar de levering van mijn iv80. Hopelijk nog op tijd voor de vakantie naar FR, ook leuk om te kijken hoe dat met laden etc allemaal zal gaan op lange afstand.

Ik heb al veel gelezen op dit forum over de auto en de info is echt prettig, handig om zo bij elkaar te hebben in een.

 

Mooie dag allemaal!

Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou...net de dealer gesproken, nu ook al wat uitdagingen ivm de trekhaak én de voorgril is werkelijk een issue aan het worden waarbij nu zelfs de vraag is of het wel de weg op zou mogen in NL...tijd om wat zaken af te wegen en besluiten te nemen over toch downscalen van de opties.

 

  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, RS 82 zei:

... én de voorgril is werkelijk een issue aan het worden waarbij nu zelfs de vraag is of het wel de weg op zou mogen in NL...

Dat klinkt niet fijn! Wat is het probleem met de voorgrill?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Hi, terug van weggeweest...nog steeds geen auto voor mij en blijkbaar is het ook niet mogelijk om hem nog te leveren...nu bijna 1,5 jaar onderweg in dit traject.

Sowieso een veel duurdere kostenpost ivm bijtelling die veranderen gaat, echt heel jammer, maar vooral niemand nog enig idee wanneer ik mijn auto zou kunnen rijden, wat een bende zeg.

Leasemaatschappij gaat nu kijken welke andere opties ze kunnen vinden...polestar 2 kwam al langs. Ik zal alles overwegen maar het lijkt er toch op dat ik Skoda dan ga verlaten 😔

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, RS 82 zei:

Hi, terug van weggeweest...nog steeds geen auto voor mij en blijkbaar is het ook niet mogelijk om hem nog te leveren...nu bijna 1,5 jaar onderweg in dit traject.

Sowieso een veel duurdere kostenpost ivm bijtelling die veranderen gaat, echt heel jammer, maar vooral niemand nog enig idee wanneer ik mijn auto zou kunnen rijden, wat een bende zeg.

Leasemaatschappij gaat nu kijken welke andere opties ze kunnen vinden...polestar 2 kwam al langs. Ik zal alles overwegen maar het lijkt er toch op dat ik Skoda dan ga verlaten 😔

Dramatisch!! Zo lang wachten.... 😢

Tot nu toe leveren wij elektrische en hybride auto’s redelijk snel af.  Diesel en benzine gaan langzaaaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Leaf heb ik in juni/juli ingeruild voor een Seat Arona🎉, de Leaf had een veel te korte actieradius om mee op vakantie te kunnen. 

Het lastigste blijft gewoon dat het maar niet duidelijk wordt wanneer ik de auto wél mag verwachten. Steeds is er een nieuwe datum in het vooruitzicht gesteld en steeds is die ongeveer een week van tevoren weer opgeschoven.

As iemand me nu zou zeggen wanneer de auto er zeker (uiterlijk) is. Dan kan ik echt een goede afweging maken.

Het lijkt wel niet te mogen ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, RS 82 zei:

Hi, terug van weggeweest...nog steeds geen auto voor mij en blijkbaar is het ook niet mogelijk om hem nog te leveren...nu bijna 1,5 jaar onderweg in dit traject.

Sowieso een veel duurdere kostenpost ivm bijtelling die veranderen gaat, echt heel jammer, maar vooral niemand nog enig idee wanneer ik mijn auto zou kunnen rijden, wat een bende zeg.

Leasemaatschappij gaat nu kijken welke andere opties ze kunnen vinden...polestar 2 kwam al langs. Ik zal alles overwegen maar het lijkt er toch op dat ik Skoda dan ga verlaten 😔

Logisch dat je alles gaat overwegen. De Polestar 2 lijkt mij ook erg mooi hoor. Ford Mustang is ook nog een optie misschien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de Polestar heb ik van iemand die er al even mee rijdt van gehoord dat problemen/mankementen niet opgelost worden door de dealers, en wat ik begreep is dat bij veel meer Polestar-rijders zo. (Op het bijbehorende forum schijnen er ook behoorlijk wat berichten van vergelijkbare ervaringen te zijn)

Ik ben blij dat ik nog geen nieuwe EV hoef uit te zoeken, met beperkte actieradius en allerlei software problemen met EV's van heel veel merken, zou ik niet weten wat te kiezen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe