Ga naar inhoud

Eindelijk!! Een Skoda bij WMM.


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Onze mooie Panda uit 2012 heb ik verkocht en kreeg er zoveel voor terug dat ik ter plaatse spontaan de Yeti heb gekocht. 
Foto’s komen zsm als ik thuis ben. Yeti komt uit 2011, is geïmporteerd vanuit Duitsland en heeft iets meer dan 150k gelopen.

Distributie ketting is vervangen dus nieuw. Zuigers zijn ook vervangen vanwege overmatig olie verbruik.

 

Cappucino is de kleur en de auto is echt bomvol:

standkachel zit erin

memory op de voorstoel

stoelverwarming

inparkeer-piloot

echt 17” reservewiel dus geen spuitbusje 

canton sound system

Bolero radio 

17” LMV

climate & cruise control uiteraard

de bekleding van de stoelen ziet er zeker als nieuw uit dus de km stand klopt ook

koppeling is heerlijk zwaar maar niet te zwaar voor mijn vrouw

geen bijgeluidjes gehoord tijdens proefrit van 35km in Friesland waar ik toevallig even was bij een klant

geen beschadigingen op auto

banden met ruim voldoende profiel

apk tm maart 2022

etc

https://www.ejrautotechniek.nl/occasions/#545028189-502665-skoda-yeti-1-8-tsi-elegance-4x4

Dit is de Yeti! 

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Arjo!
Dit vond ik al in 2010 een enorm leuke auto en mijn vrouw ook. Zelf heb ik 5 Octavia’s gereden maar nooit een Yeti en zeker niet zo eentje als we nu hebben gevonden.

 

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de Yeti Frank. De kleur is capuccino beige?

Wat me opvalt bij de foto's: wat is er met de voorbumper gebeurd? (kleur/glans van de bumper wijkt af, en de naden aan beide kanten tussen bumper en spatbord lopen scheef). Deukje in de spatbordrand (RA) is trouwens een gemene, die zal er waarschijnlijk niet uitgaan met 'uitdeuken zonder spuiten'.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Wasmachineman zei:

memory op de voorstoel

Dus je kunt rijdende memory spelen ??

Maar wel nieuwe logo's erop zetten hoor, die oude dat smoelt niet

 

23 minuten geleden, Cordoba zei:

De kleur is capuccino beige

Is koffieprut bruin !!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi kleurtje dat cappuccino. 
En die naden bij de voorbumper valt mij niet zo op hoor, misschien een keer schade gehad? De motorkap zag er brandschoon uit met geen kreukels in het plaatwerk binnen. 
 

Nieuwe logo’s doe ik niet want het moet gewoon oud blijven. Liever gezegd: patina! 

En een deukje RA zie ik niet hoor dus stoort mij ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze Yeti is 10 jaar oud dus een deukje kan/mag zolang het maar niet opvalt. Dit is een superboodschappenauto dus ik verwacht dat er wel een winkelwagentje ooit tegenaan knalt per ongeluk? En onze oudste zoon vindt dit ook een zeer mooie Yeti zei hij (slijm slijm) dus zal hij ook vaak onderweg zijn. 
“Kan ik er ook mee het strand op” zegt ie hard lachend nog...

46 minuten geleden, CaseyBasey zei:

Lijkt me een fijne wagen Frank!

Echt wel, net zo fijne als jouwe!

1 uur geleden, Cordoba zei:

Deukje in de spatbordrand (RA) is trouwens een gemene, die zal er waarschijnlijk niet uitgaan met 'uitdeuken zonder spuiten'.

Dit zit in de deur rechts achter inderdaad. Die zag ik wel, helaas. Is niets aan te doen nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Wasmachineman zei:

een top auto! Net zoals jouwe.

 

6 minuten geleden, Wasmachineman zei:

net zo fijne als jouwe!

Ja wat is het nou ??
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als detailer kijk ik wat anders naar auto's Frank, en inderdaad een auto van 10 jaar terug zonder gebruikssporen zou pas echt bijzonder zijn, maar als je deze auto een stuk netter wil hebben, is er nog wel wat winst te behalen, maar dan moet je er wel tijd en moeite in steken. Bijvoorbeeld de harde kunststofbekleding van het linker achterportier laat wat witte strepen van beschadiging zien (mogelijk gebeurd met iets groots vervoeren), met een melamine sponsje krijg je die strepen wel een stuk minder zichtbaar, volgens mij is Menno daar ook al eens mee aan de slag geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Gert, daar zitten aan de binnenkant wat krasjes op de binnenkant van de deur. Die ga ik weg halen. Wat mij verder opviel is dat er nergens slijtage sporen zijn te zien op de stoelen. Niet op de wangen, niet op zit en rug vlak. Nergens. Alsof ze nieuw zijn? Het stuur ziet er ook nog keurig uit qua leder. Ook het dashboard is allemaal keurig. Het gevoel is dus prima. 

 

Jammer van dat deukje in de deur RA en die bumper voor dat dat iets scheef loopt. Of hoort dat zo bij een Yeti 4x4. Ik ga wel eens kijken bij andere Yeti’s.

 

Kleurverschil is correct. Zilverkleurig moet het onderste gedeelte zijn en cappuccino dus de rest en dat is dus een verschil qua kleur. 

1249A81A-65D4-407D-BC75-2C7E03758733.jpeg

8249C90A-D297-4652-9417-99D570D5AF85.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojah, bij sommige Yeti's willen er wel eens kleine roestplekjes onder de lak ontstaan op de voorportieren rond de kunststof strip
Ben ik bij de mijne toen ook achter gekomen toen ik hem die geweldige poetsbeurt had gegeven.
Later waren er meerdere bij de buren die dit ook hadden....

Je moet er echt even goed voor kijken, maar vind je het bij deze ook dan meteen laten behandelen zou ik zeggen

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Frank met je Yeti, maar de Panda had je nog niet zo lang. Waarom die nu al weg.

Over kleurverschillen die sommige lezers zien op je Yeti zal ik mij niet druk maken. Het gaat erom dat jij blij bent met je nieuwe bolide.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Cordoba zei:

Wat ik bedoel is wat ander kleurverschil Frank: binnen de gele cirkel is wat jij bedoelt, binnen de groene cirkels is wat ik bedoel:

734136527_YetiWMM2.thumb.jpeg.294707804a1e91aec2c2f160ab47001e.jpeg

637062173_YetiWMM.thumb.jpg.ada95e23cdf2a1ea7e912b8e95aa8104.jpg

Ik zie nog steeds geen kleurverschil hoor maar dat zal aan mij liggen? Ik vind het prima in elk geval. De auto op zich die we gekocht hebben is gewoon prima voor ons om de komende jaren lekker te kunnen rijden in een erg bijzondere auto.

Als een auto 10 jaar oud is zal er wel eens wat mee gebeurd zijn. Is met onze Panda ook. Van een 2-cilinder stappen we over naar een 4-cilinder met een reden: we vertrouwden die kleine motor gewoon niet. Fiat zelf ook niet want hij wordt niet meer geproduceerd met deze kleine motor. We hebben 5 jaar gereden met deze Fiat en in totaal 20.000 km gereden in deze periode. We zien wel hoelang we met deze Yeti gaan rijden maar we hopen errug lang. Qua ruimte, uitrusting, motor en looks voldoet ie nu al.

En we doen het ook een beetje voor jullie hè!! 😎

Enne vroeg wakker?? Ja, door de vogeltjes buiten die maken zo’n “lawaai” maken, werd ik wakker gemaakt en ik dacht gelijk dat opstaan nu helemaal niet verkeerd is op mijn vrije dag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe