Ga naar inhoud

Korterink, Lichtmis


FredV
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag na afspraak via internet, de eerste servicebeurt laten uitvoeren en de BCM laten vervangen..

Alhoewel ik in 1ste instantie had aangegeven geen leenauto nodig te hebben, was dit toch vandaag wel nodig.

Dus gevraagd en alhoewel de dealer krap inde auto's zat, toch gezorgd dat ik een auto mee kreeg.

De auto was op de afgesproken tijd klaar.

Vervolgens betalen, gewoon de prijs die voor de servicebeurt staat, dus 160 euro. (zie bijlage)

Geen bijkomende kosten.

De leenauto was ook service en geen brandstofkosten.

Kortom, ik ben zeer tevreden hoe men daar met service omgaat!

post-8-0-75046600-1309878448_thumb.jpg

aangepast door FredV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker netjes, ik kreeg bij De Waal, Tiel 4 bonnen (later door omstandigheden 8) om een leenauto te regelen als er onderhoud noodzakelijk is. Maar hoe dan ook zou je normaal dus zowel de auto als de brandstofkosten zelf moeten betalen. Nu betaal ik alleen de brandstofkosten hoewel ik misschien 1,5-2 liter verbruik (en je dat niet op de teller kan zien).

Goede service dus Fred, en ik ben ook erg blij voor je dat de BCM zonder enige problemen is vervangen. Nu nog hopen dat je problemen ook achterwege blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop ik ook natuurlijk.

Maar mochten ze toch komen, je voelt je daar altijd welkom en de monteur komt na afloop zelf de sleutels brengen en legt uit wat er is gebeurd.

Ik zie eigenlijk dus nooit op tegen een bezoek als er problemen zijn.

Zo kan het dus ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Wij zijn ook bij Korterink geweest om een GL te bestellen. Waren al in Groningen geweest en in Assen, maar de benadering bij Korterink is van deze 3 het best te noemen. Is voor ons wel wat minder naast de deur (wonen in Groningen), maar goed...

Koopcontract is net terug bij hun en binnen enkele weken moet de bolide afgeleverd worden.

Het is de 2e x dat we overigens hier slagen voor een auto. In 2002 ook al eens een Fabia combi gekocht, welke in 2006 verkocht is en toen zijn we overgestapt op de Renault Grand Scenic omdat we wat meer ruimte nodig hadden. Nu de kinderen weer wat groter worden en er niet veel extra bagage mee moet (zoals buggies en kinderwagens) is de Fabia combi weer groot genoeg. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, zo mogen we het horen!

Welkom op dit forum Dick, ik zie dat je al druk bezig bent je profiel te vullen. Mocht je nog even tijd hebben, hier (http://www.skodaforum.eu/forum/19-wie-ben-ik/) kan je jezelf even voorstellen. Ook kan je dus in je profiel kwijt welke auto je hebt/gaat kopen, opties, etc. Altijd handig om te weten waar je hebt over hebt als je een keer een vraag stelt bijvoorbeeld.

En binnen enkele weken? Dat is al snel dan, vast geen greenline of heb je hem al een poos geleden besteld? (kijk, daar is die profiel info handig :P)

aangepast door PC-fre@k
Toch een GL lees ik in de eerste regel :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

In zoverre, hij schijnt in de fabriek te staan maar was of net af of bijna af en bijna onderweg hierheen. Wellicht inmiddels ook wel onderweg, wie zal het zeggen?

Aanvankelijk afgelopen vrijdag mondeling verkocht, maar volgende ochtend was koper er op teruggekomen.

Voorkeur ging weliswaar uit naar een cappucino-beige, maar anthracietgrijs is ook mooi, dit keer maar geen licht-grijs want dat was de vorige Fabia al en ook de Runnoo.

Verdere opties: climacontrol, armsteun, sunset en dakrailing en dat was het wel zo'n beetje als ik me niet vergis. Een Amundsen zou mooi zijn geweest maar goed...

Trekhaak laten we ook maar achterwege. Voor die paar keer dat we de trekhaak nodig hebben, gebruiken we wel de 34 jaar oude Benz (overigens net gisteren voorzien van een nieuwe achterdemper, en dan is het toch mooi om te zien dat de originele uitlaat (af-fabriek) er nog onder zat, dat zie je tegenwoordig zelden meer).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg dat wel. Kan nog sterker. Zojuist gebeld dat ie er al staat. Als het kenteken vandaag nog wordt aangevraagd zouden we eind volgende week kunnen rijden. Maar toch besloten om hem na onze vakantie op te halen. Weer iets nieuwer kenteken en anders staat ie toch 3 weken werkeloos op de parkeerplaats (geen trekhaak dus gaat niet mee op vakantie). ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou wel een oogje in het zeil, in Lichtemis? :P

Zet hem maar voor de deur dan zal ik hem warm houden. Ook leuk, 3 GL's in de straat. De 4e stond van de week om de hoek, een zilveren (ook gloednieuw).

Overigens kan het kenteken 's morgens nog worden aangevraagd, dat heeft niks met de oplevering te maken zeker? De mijne was om +/- 8:00 aangevraagd, aan het eind van de dag zaten er 2 luxe platen op en kreeg ik de sleutel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gevraagd te wachten met het aanvragen van een kenteken. Hebben we straks een mooie nieuwe. Inderdaad ontdekte ik vorige week dat de brandstofprijzen daar behoorlijk goedkoop waren. De Scenic was half leeg, maar toch maar ff bijgevuld toen. Is op zich wel een idee om de Benz volgende week zaterdag af te vullen en dan vervolgens weer in Luxemburg.

Qua aanvragen kenteken: volgens dhr Korterink had ie een kenteken op dinsdag of woensdag als ie hem vanochtend aanvroeg. Moet in ieder geval voor het eind van de vakantie wel een kenteken weten zodat ie in de verzekering kan. Zal overigens nog even vragen of ie een foto kan mailen van onze a.s. bolide.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua aanvragen kenteken: volgens dhr Korterink had ie een kenteken op dinsdag of woensdag als ie hem vanochtend aanvroeg. Moet in ieder geval voor het eind van de vakantie wel een kenteken weten zodat ie in de verzekering kan.

Misschien zijn dat 2 dingen, aanvragen (voorbereiden) en het fysieke document printen/maken platen. En de platen aanvragen en het op naam zetten zal ook wel weer een andere procedure zijn zit ik me net te bedenken. Wie weet dus toch langer, wie zal het zeggen.

Verzekeren kan trouwens à la minute bij de meeste partijen, desnoods even van te voren bellen wat je wilt hebben (zodat ze het vast klaar kunnen zetten). En dan op de dag zelf even bellen (was bij mij op een vrijdag, maar zat. kon ook) om het kenteken en de meldcode door te geven. Hoewel het mijn eerste verzekering was ging dat erg snel en geheel zonder fouten :) (die gedachte maar vasthouden als ik ooit nog eens moet bellen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Iets melden over Korterink? Dat kan alleen maar positief. 2,5 jaar geleden een O2 gekocht in Rouveen en sinds dit weekend ingeruild voor een Fabia Combi. Daarnaast rijd mijn vader in een Roomster, mijn broertje in een Fabia RS, mijn andere broertje in een Octavia HB en mijn zusje in een Felicia. Mijn oom rijd in een SuperB. Mijn opa reed in een fabia automaat toen hij nog leefde.. Op dit moment dus 5 skoda's binnen 1 gezin.

 

En ik vermoed komt er uit onze familie rond de 10 auto's bij deze garage vandaan.

 

En dat allemaal bij Korterink Rouveen (opa trouwens in Korterink Zwolle gezien zijn woonplaats). Inmiddels al meerdere jaren daar dus trouwe klant van deze garage. Altijd mee denken in oplossingen. Goede service, klantvriendelijk, persoonlijk en betrouwbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe