Ga naar inhoud

MFB stelt zich voor and goes electric


MFB
 Delen

Aanbevolen berichten

Welkom Marc, ik weet niet of je het vroegere Superskoda kent, tegenwoordig Kopacek? Daar kun je veel leuke zaken vinden, inclusief bijvoorbeeld die zwarte logo's. De Enyaq staat nog niet in de lijst van automodellen bij Kopacek, maar wel het hoofdstuk emblemen, waar je alvast rond kunt kijken naar de mogelijkheden, maar ik denk dat je even bij de Kodiaq emblems moet kijken:

 

 

o3-znk-int.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Cordoba zei:

Welkom Marc, ik weet niet of je het vroegere Superskoda kent, tegenwoordig Kopacek? Daar kun je veel leuke zaken vinden, inclusief bijvoorbeeld die zwarte logo's. De Enyaq staat nog niet in de lijst van automodellen bij Kopacek, maar wel het hoofdstuk emblemen, waar je alvast rond kunt kijken naar de mogelijkheden, maar ik denk dat je even bij de Kodiaq emblems moet kijken:

 

 

o3-znk-int.jpg

Ja Kopacek ken ik inderdaad. Eens zien wanneer die wat in hun webshop gaan plaatsen betreffende de Enyaq.

De Kodiaq emblemen zouden gelijk kunnen zijn, zag wel op de review van AutoRai dat het motorkaplogo gigantisch is, misschien is dit ook het geval voor de huidige Kodiaq.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen (lees vannacht) vanuit de leasemaatschappij de voorlopige leverdatum mogen ontvangen van de Enyaq. Deze is gezet op 10-8

Ik ben benieuwd! Kan nu de aangewezen dealer (helaas geen vrije dealerkeus) eens gaan bellen om wat dingen te bespreken rondom logo's/teksten etc.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe