Ga naar inhoud

Mogge


MarkN
 Delen

Aanbevolen berichten

Welkom Mark!

2010 en 87K, dat is niet gek! Dat is nog geen 170 km per week, meer stilgestaan dan gereden 😛 

Je kan je specifieke vraag (in een eigen topic) hier eventueel kwijt: https://skodaforum.eu/forum/13-radio-navigatie/

Juist omdat zoiets als een radio universeel is (op de evt. adapters of canbus aansturing na) doen wij dat niet specifiek in automodel subforums. Maar om te zoeken naar compatible systemen wel zo handig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Wasmachineman zei:

Welkom Mark! Dit is een Octavia 2.

Deze heb ik zelf ook gehad.

En dan is de de facelift uitvoering van type 2

 

Thanks, op het andere forum heeft een over ijverige moderator alle info die ik gekregen had over uitvoering kleur etc. etc weggepoetst. 

 

19 minuten geleden, PC-fre@k zei:

Welkom Mark!

2010 en 87K, dat is niet gek! Dat is nog geen 170 km per week, meer stilgestaan dan gereden 😛 

Je kan je specifieke vraag (in een eigen topic) hier eventueel kwijt: https://skodaforum.eu/forum/13-radio-navigatie/

Juist omdat zoiets als een radio universeel is (op de evt. adapters of canbus aansturing na) doen wij dat niet specifiek in automodel subforums. Maar om te zoeken naar compatible systemen wel zo handig. 

Hahaha, ja is van een oud mannetje/vrouwtje geweest (hoop ik) nee gekheid, ik ken de oude eigenaar niet, het is van origine een in Duitsland geleverde auto, maar ik heb via mijn zwager de complete historie qwa onderhoud gekregen en de auto heeft netjes elke interval zijn beurt gehad. Ook een schade, de achterklep en achterbumper zijn bij 20K compleet vernieuwd maar daar zie je niks, maar dan ook helemaal niks van. Alle carrosserie lijnen lopen strak en evenwijdig.

Auto nu een week in bezit en ik moet zeggen, we missen de Clio (waar deze voor in de plaats is gekomen) nog geen seconde 😆

Edit

Oh, en een andere radio met blauwtand functie is inmiddels per post onderweg (was ook nog uit mijn andere forum verhaal)

 

aangepast door MarkN
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe