Ga naar inhoud

Enyaq Iv Brochure Accessoires (Download)


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Enyaq Iv Brochure Accessoires

View File

Accessoires voor de Skoda Enyaq iV (Engels).

De Nederlandse Accessoires kennen nog geen PDF, maar wel een online shop waarbij slechts een deel terug te vinden is: https://shop.skoda.nl/auto-accessoires/?modelgroup=enyaq-iv


 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ook nog kijken voor de rubberen matten en eventueel nog een achterbumperbescherming (weet enkel nog niet of ik zwart, alu of doorschijnend wil).
En die dorpellijsten vind ik ook mooi maar wil eerst weten wat er op de wagen zelf zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, canonex zei:

weet enkel nog niet of ik zwart, alu of doorschijnend wil

Heb de zwarte gehad en nu voor eerst de doorzichtige en moet zeggen dat die laatste me het beste bevalt.
De zwarte is nogal dik( hoog opstaand) en dan komt er vuil onder klep tussen bescherming en opstaande rand van kofferbak te staan die moeilijker te verwijderen is dan nu met de doorzichtige !
Doorzichtige is een dikke plakfolie, maar doordat die stukken dunner is dan de zwarte uitvoeringen gaat het vuil ook makkelijk weg tijdens een wasbeurt.
En je houd op die plek je orginele lakkleur ipv zwart of Alu kleur

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf bij de dealer gekocht tijdens de aankoop van de fabia.
Wel duurder maar werd meteen door hun gemonteerd voor de wagen werd opgeleverd.
Of het bij dealer voor de Karoq ook verkrijgbaar is zou je even op de webshop van Skoda.nl moeten kijken.

https://shop.skoda.nl/auto-accessoires/comfort-en-bescherming/beschermingsartikelen/6V9061197A-achterbumperbeschermfolie-fabia-combi?modelgroup=fabia&cid=3  en is incl montage !

Niet goedkoop maar tov de opgeplakte versies
van kunststof vind ik dit netter staan.
Of voor Karoq ook verkrijgbaar is durf ik niet zo te zeggen maar met beetje zoeken met google moet er zeker wat te vinden zijn.
En anders eens bij een toko informeren die wrapt of bedrijfs stickers maakt of die het hebben en kunnen leveren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgeplakte versie van kunststof heb ik jaren gehad gehad.. maar mij Fabia is zwart dus dan valt het niet op.  Bij SuperSkoda hebben ze helaas alleen Chroom, glimmend zwart of mat plastic zwart... (ziet er niet uit natuurlijk), maar doorzichtige hebben ze dan helaas nergens ..

 

Zit hieraan te denken..:vraagteken:

 

https://www.winparts.nl/interieur-bekleding/wrap-folie/c348/foliatec-lack-lakbescherming-transparant-30x165cm-1-stuk/p544376.html#video

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op https://www.skoda-auto.com/services/accessories

staat een link naar volgende pdf

https://az749841.vo.msecnd.net/sitesencom/alv1/5233b668-16c2-4e30-9804-372337f1668b/enyaq-iv-accesories.c879cd313cb6d0456a8f7dfce4288915.pdf

 

Ik weet niet of dit speciaal voor een land is of gewoon internationaal.

Er staan bijvoorbeeld enkel zo'n zwarte of alu achterbumperbescherming in vermeld.

 

Ik zie wel dat de partnummers soms anders zijn met die op de Belgische site.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, NakHarry zei:

of zit je mij nou in de maling te nemen 

Zou niet durven, als ik op jouw link klik dan krijg ik een filmpje met het plakken van blauwe wrap !
En die van mij is transparante folie van bepaalde dikte op rol met genoeg om het ook nog een keer fout te doen 😏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar als je bij de mijne bovenaan de pagina kijkt  @EdKzie je hetzelfde product en als je bij jou op het filmpje klikt zijn ze ook in de weer met blauwe wrap :lol2:

 

Tis mij ook totaal een raadsel wat dat  met die transparante rol te maken heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat jij voor PC hebt @NakHarry , maar als ik op mijn link klik dan heb ik alleen maar de bladzijde met de folie en ik zie geheel niets van dat filmke met die blauwe folie die ik bij jouw link wel zie....

Maar goed krijg indruk dat we het uiteindelijk over dezelfde doorzichtige folie hebben.......toch ????

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe