Ga naar inhoud

Bílý


JeSko
 Delen

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, JeSko zei:

Ja het is me hier wat, met al die attesten, zijn gewoon pesterijen, België, de politie(k), en tuning, gaan niet bepaald hand in hand

Nou dit is niet alleen met tuning  hoor bij jullie.
Zoals je weet kom ik ook regelmatig in België voor mijn werkgever.
En sommige dingen zijn erg streng maar ook zeer tegenstrijdig.

We leggen een gasnet (propaan) aan incl de gaskasten en de afgaande leidingen naar chalets / caravans
Bij ons kunnen we dan koppelingen gebruiken waar we de tyleen gaspijp met steunbus in klikken , bij juliemoet alles met elktrolas gedaan worden omdat propaan hoge druk is ( rond 4 bar )
Nu kan ik me daar dan best in vinden hoor, als een elektrolas goed is gemaakt is dit een goede koppeling
Maar dan komt meneer de gaskeurder die de gehele installatie komt keuren en die is ongelooflijk kritisch aan onze kant.
Maar wat er dan weer op die door ons geleverde aansluiting word aangesloten dat boeit hem bijna geheel niet.

Een keer meegemaakt dat er een tuinslang op onze aansluiting zat de keurder dit zag. Een notitie maakte van het aansluitnummer en vervolgens na alle aansluitingen gecheckt te hebben rustig zij.
U kunt op alle aansluitingen druk zetten !!
Waarop ik vroeg, en op die aansluiting met tuinslang dan ??
Ja ook dat is de eigenaar zijn probleem en niet de mijne en de uwe !!
Duhhhhh ik heb een zegel gepakt en de kraan verzegelt en een notitie in mijn papieren gezet en op werkbon vermeld dat ik de aansluiting had verzegelt en we zegel niet eerder zouden verbreken tot klant alles volgens norm had gemaakt.
Wij hebben nooit meer die kraan open gezet, kwam er een half jaar later weer terug en gekeken in de kast en de zegel was verdwenen en tuinslang zat er nog....

Dit is met gas, en met elektra zijn er bij jullie ook regels dat in sommige gevallen heel erg ver gaat en daartegen gooien ze niet beschermde kabels gewoon zo in de grond (levensgevaarlijk )

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Voila, ook hier even de updates posten. Schroefset staat op zijn laagst mogelijke stand. En dat rijd als een trein.

 

- geen opdoffers meer na nemen vluchtheuvel.

- enorm stabiel rijgedrag

- direct stuurgevoel

- comfort is verbeterd ten opzichte van Eibach veren met originele dempers ( dat nooit meer, wat een verschil! )

- overhellen en nadeinen is praktisch onbestaande nu

- verkeersdrempels en verhoogde inrichtingen zijn goed te nemen, rechttoe lukt, maar dan mag de hellingshoek niet te enorm zijn, en de snelheid tussen 10-25 km/h. Schuin kan ik vlotjes overal over, en daarvoor hoef ik hem echt niet gevaarlijk dwars te zetten.

 

Conclusie, had het meteen moeten doen! Overigens is gisteren onze gewrapte Cactus ook opgeleverd, eye catcher van formaat geworden nu!

 

 

 

20210901_160808_copy_2016x1512.jpg

20210901_143456_copy_2016x1512.jpg

20210901_161500_copy_2268x3024.jpg

20210901_165540_copy_1512x2016.jpg

20210901_165600_copy_1512x2016.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

JE superb is echt superdik geworden zo! Alleen die reclame op de zijkant... die gaat er nog af hoop ik...?

 

Je cactus is van een saai lelijk hok veranderd in een opvallende blikvanger. Gaaf hoor!

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nog wat updates.

 

Wit/zwarte Ali logo's voor de Superb

20210913_174607_copy_2116x2822.thumb.jpg.8547d3fe00b57f2686a8dcef61a69a05.jpg

 

En de velgrandbescherming (lelijke zwarte rand) gaat er weer af, ze maken de velgen optisch kleiner en daardoor komt de verlaging nog niet optimaal uit voor het oog. Hopelijk werkjes voor aankomende weekend, ben nl weeral uitgeschakeld met mijn rug. 

20210912_121344_copy_1814x2419.thumb.jpg.19d5bd8d14307bfd97b7c34b270b9e71.jpg

 

Zo staat ie nu, netjes in de wielkasten, zo hoort het voor mij 😍

 

Enkele totaalplaatjes

20210912_121335_copy_1612x1209.thumb.jpg.3f2f24bf99e1fbc43df1cf5529a6a177.jpg20210910_084714_copy_1612x1209.thumb.jpg.121debd9bfdf6f1244500154a81b4824.jpg20210910_084745.thumb.jpg.45b31099b48855d5b02eac983b17e16e.jpg20210911_195211.thumb.jpg.66d677419d8d6e410c03bd442cc5969a.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen @Cordoba, ik ga proberen om morgen zowel de

- velgrandbescherming eraf te halen

- velgen retoucheren

- logo's plaatsen

- lampje voetverlichting vervangen

Veel zal afhangen van wat mijn rug me verteld morgen, vandaag een "goede" dag gehad, maar gisteren nog had ik helse pijnen. Beetje oppassen dus. En inderdaad, van ver lijken het gewone zwarte stippen, daarom wou ik ze eraf. 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik het lekker pas volgend week doen.....
Je gaat je zelf voor de kop slaan als morgen er opeens weer inschiet bij een logo verwijderen terwijl je daarvoor je velgen eraf hebt gehaald....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

@JeSko

Vandaar dat je het een beetje aan promoten bent dat wrappen ?
In de hoop dat het sneller groeit en je die poeders uit kunt..

Maar ff wat anders nog, ik was maandag / dinsdagochtend in Aalst en tsja dan sta je in wat files in Antwerpen enzo.
Maar dan zit je om je heen te kijken en naar wat kentekens te kijken en wat me op bepaald moment opviel was dat
merendeel van de kentekens met 1 begonnen en heel af en toe heb ik een 2 gezien !

Is dat om aan tegeven welke provicie ( gewest) je vandaan komt ?
Of heeft het een andere reden of geheel geen reden

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EdK

 

Nee hoor promotie is geen sprake van, ik deel gewoon wat ervaringen, hij heeft klanten genoeg, enkel moet je om door te groeien naar een meer-mans zaak wel nog aan andere zaken voldoen. 

 

De 1 is gewoon een nieuwe plaat van de nieuwe reeks, sommigen rijden nog met hun oude plaat, daar staat geen begincijfer voor, ik heb ook een 1- plaat, nu rollen de eerste 2-platen voor nieuw ingeschreven kentekens uit, dit is dus puur omdat alle mogelijke combinaties achter de 1- xxx xxx plaat opgebruikt zijn, vandaar nu platen met startnummer 2- xxx xxx. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh oké, nee ik kreeg op bepaald moment idee dat de 1 en de enkele 2 stond net als in frankrijk voor de provincie/district
En stomme is eigenlijk dat ik regelmatig toch in Belgie rij voor werk en het was me eigenlijk nooit opgevallen en nu in die hopeloze file voor en rondom Antwerpen viel het me opeens op.
En ja dan ga je er op letten , en daardoor vroeg ik het me af.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Staat er een bepaalde minimum leeftijd van de auto voor, of voor een bepaald bouwjaar Jefrey? In NL heb je nog de ouderwetse zwarte/blauwe kenteken platen, maar die mogen alleen op auto's met een bouwjaar dat de auto's origineel zo'n plaat hadden (dus bouwjaar voor 1979 of iets in die buurt).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe