Ga naar inhoud

Effe voorstellen


Leon-cupra
 Delen

Aanbevolen berichten

@canonex hier een verplichte kleurkeuze. Directie wilt alle bedrijfswagens in het bedrijfsblauw. Partner was ook direct gek van de kleur. die kleur en het feit dat het een Superb was deed haar beslissen om toch voor een bedrijfswagen te gaan. 
Persoonlijk vind ik het een mooie kleur maar een sch**tkleur om te onderhouden. Eentje ritje na een wasbeurt en hij ziet al terug vuil. Ieder krasje zie je van kilometers ver.

moest het mijn keuze zijn : een witte of een zilvere voor mijn madam. 😁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Leon-cupra said:

@canonex hier een verplichte kleurkeuze. Directie wilt alle bedrijfswagens in het bedrijfsblauw. Partner was ook direct gek van de kleur. die kleur en het feit dat het een Superb was deed haar beslissen om toch voor een bedrijfswagen te gaan. 
Persoonlijk vind ik het een mooie kleur maar een sch**tkleur om te onderhouden. Eentje ritje na een wasbeurt en hij ziet al terug vuil. Ieder krasje zie je van kilometers ver.

moest het mijn keuze zijn : een witte of een zilvere voor mijn madam. 😁

Dat van vuil en krasjes is heel waar.
Heb de mijne (ook bedrijfswagen) nu 5 jaar en moet die ergens (hopelijk) in mei omruilen voor een grijze Enyaq.
Maar moet eerst proberen om ergens nog wat kleine krasjes te laten bijwerken want anders begint de leasemaatschappij weer te zagen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn partner moet nog een jaar en half met haar Superb. Bij haar is het de enigste gekochte wagen op heel de fleet van 30-40 wagens. We doen te weinig KMS om te leasen. Kopen was goedkoper dan leasen in haar geval. Dus wss geen last van geneuzel over krasjes. Denk wel tegen inleveren de voorbumper te laten herspoten. Die heeft redelijk wat parkeerschade (zowel door haarzelf als door derden)

 

wel enorm benieuwd wat ze gaan doen met de volgende wagen naar motorisatie toe. Zijn wel allemaal accountants maar niet echt vooruitstrevend op autovlak. Wss minimaal hybride de volgende maar elektrisch ... dat is nog af te wachten. Bij mijn schoonbroer dienen alle nieuwe bedrijfswagens EVs te zijn, in alle klassen. Omdat hij net promotie heeft gehad, gaat hij wss binnenkort een ID.4 bestellen. Krijgen 18% korting en wanneer er 10 VWs zijn aangekocht op 1 jaar nog eens extra 10% extra korting op de reeds gekochte wagens 

aangepast door Leon-cupra
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/7/2021 at 12:52 PM, Leon-cupra said:

Mijn partner moet nog een jaar en half met haar Superb. Bij haar is het de enigste gekochte wagen op heel de fleet van 30-40 wagens. We doen te weinig KMS om te leasen. Kopen was goedkoper dan leasen in haar geval. Dus wss geen last van geneuzel over krasjes. Denk wel tegen inleveren de voorbumper te laten herspoten. Die heeft redelijk wat parkeerschade (zowel door haarzelf als door derden)

 

wel enorm benieuwd wat ze gaan doen met de volgende wagen naar motorisatie toe. Zijn wel allemaal accountants maar niet echt vooruitstrevend op autovlak. Wss minimaal hybride de volgende maar elektrisch ... dat is nog af te wachten. Bij mijn schoonbroer dienen alle nieuwe bedrijfswagens EVs te zijn, in alle klassen. Omdat hij net promotie heeft gehad, gaat hij wss binnenkort een ID.4 bestellen. Krijgen 18% korting en wanneer er 10 VWs zijn aangekocht op 1 jaar nog eens extra 10% extra korting op de reeds gekochte wagens 

Duidelijk dat ons bedrijf niet genoeg wagens afneemt.

Kreeg op de Superb 9% toendertijd en voor de Enyaq MAAR 1%.
Op de VW ID.4 was dit hetzelfde.

Enkel voor de BMW ix3 konden we via een bepaalde garage 9% krijgen maar dan bleef die wagen nog te duur in leasing voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn collega had op zijn tucson hybrid 27% korting.

verkoper “Hoeveel wagens hebben jullie als bedrijfswagens ?”
Collega “11stuks” (vanaf 10 wagens val je in de hoogste korting, Hebben geen 11 wagens lopen)

Verkoper “ok dat is dan 25% korting” en na onderhandelen 27%. 
die gasten controleren dat quasi niet. 😂

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe