Ga naar inhoud

12v 2x USB-C PD lader, bestaat dat?


Skoody Boo
 Delen

Ga naar oplossing Opgelost door Snelle,

Aanbevolen berichten

Ik zie 12v USB-C PD laders, maar er is altijd maar één USB-C aansluiting en dan soms nog een A er bij. 

Bijvoorbeeld: 

https://www.conrad.nl/p/ansmann-incar-charger-cc230pd-1000-0029-usb-oplader-auto-vrachtwagen-uitgangsstroom-max-3000-ma-2-x-usb-20-bus-a-u-2348575 

image.jpg?x=400&y=400

Ik wil eigenlijk een lader met 2x C (en A er bij is ook altijd fijn, maar niet cruciaal). Bestaat dat?  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu maar hopen dat hij niet stoort op de radio !
Al vele malen gehad dat de ALI laders het radiosignaal wegdrukte in de wagen.
Uiteindelijk één van merk Anker gekocht en nooit meer last ervan gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Snelle zei:

Dank je Snelle!!

Tja, de Ali heeft het dus wel, en de Conrad niet.  Rare wereld......  

De Ali heeft ook nog met een A gat er bij: 

https://nl.aliexpress.com/item/1005001443441097.html 

https://nl.aliexpress.com/item/1005001905316601.html 

De 2e C en de A moeten dan wel 18Watt delen, maar aan de A hoeft alleen de TomTom te hangen, dus dat is niet zo'n punt. 

20 minuten geleden, EdK zei:

En nu maar hopen dat hij niet stoort op de radio !
Al vele malen gehad dat de ALI laders het radiosignaal wegdrukte in de wagen.
Uiteindelijk één van merk Anker gekocht en nooit meer last ervan gehad

Ja, maar alles wat degelijk en betrouwbaar is komt niet met 2x C  en nog een A.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.amazon.nl/s?k=choetech+usb-c+pd&__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&ref=nb_sb_noss

In NL ook nog wel hoor. Probleem met adapters vanuit China (waarmee ik cheap Ali zooi bedoel) is wat mij betreft het brandgevaar. Sinds er ooit een bij mij ontploft is (10 jaar geleden) koop ik ze niet meer. Ook geen kabels, alleen nog origineel Apple voor mijn telefoon/iPad in ieder geval.

Jammere is dat Amazon/Bol ook gewoon die troep leveren, dus beperk ik me daarbij ook nog eens tot een aantal merken. Choetech is in die zin wel een grotere naam die je vaak tegenkomt, net als bijvoorbeeld Anker. 

En stel je moet dan iets waar je aan twijfelt kopen, laat het dan niet in het stopcontact als je slaap/afwezig bent, idem in de auto... Als er iets gebeurd waar je bij bent kan je nog ingrijpen 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf een lader in wagen van merk Anker
Duur ??? Ja best wel !
Maar sindsdien geen rare storingen meer mbt geen FM radiosignaal..

Leuke van die Ali spullen is dat ze het heel goed kunnen namaken, maar ook de keurings stikkers ........
En tsja die stikkers, is eigenlijk één van de dingen die goed zijn nagemaakt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, EdK zei:

Maar goed je gaat dan dus met 2 kabels USB c naar USB c werken ?
Die volgens mij duurder bennen dan de oude vertrouwde USB aansl naar c

Die CnaarC kabels zijn er al wel en komen ook met de spulletjes die je koopt.  Maar ik heb gewoon 2x C PD nodig, omdat ik twee camera's heb die daarmee in de camera hun accu kunnen laden, en ik wil dat dat tegelijk kan. 

17 minuten geleden, PC-fre@k zei:

https://www.amazon.nl/s?k=choetech+usb-c+pd&__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&ref=nb_sb_noss

In NL ook nog wel hoor. Probleem met adapters vanuit China (waarmee ik cheap Ali zooi bedoel) is wat mij betreft het brandgevaar. Sinds er ooit een bij mij ontploft is (10 jaar geleden) koop ik ze niet meer. Ook geen kabels, alleen nog origineel Apple voor mijn telefoon/iPad in ieder geval.

Jammere is dat Amazon/Bol ook gewoon die troep leveren, dus beperk ik me daarbij ook nog eens tot een aantal merken. Choetech is in die zin wel een grotere naam die je vaak tegenkomt, net als bijvoorbeeld Anker. 

En stel je moet dan iets waar je aan twijfelt kopen, laat het dan niet in het stopcontact als je slaap/afwezig bent, idem in de auto... Als er iets gebeurd waar je bij bent kan je nog ingrijpen 🙂 

Ik werk normaal met 4x A 2.4  en dat is zat, behalve als ik die camera-accu's moet laden (zal het meest op vakantie zijn), dan wil ik 2x C hebben. Verder is hij (nog) niet nodig.  Kan natuurlijk goed zijn dat er in de toekomt nog meer rommel komt (de devices op de achterbank zullen in de toekomst wellicht wat veeleisender worden) waar ook wat voor nodig is. Dan issie er maar vast. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe