Ga naar inhoud

Even voorstellen


bslefevre
 Delen

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, bslefevre zei:

....

Verder is het, voor mij, echt een droomauto!

Ik vind de kleur (gekozen door de vrouw want ik maak me er niet zo druk om) erg mooi en omdat ik de VCDS kan manipuleren heb ik er ook allemaal echte gimmicks inzitten (reverse mirror dip, US blinkers, RS logo, rijschoolmodus e.d.) is deze 13 in een dozijn auto toch nog een beetje uniek!

...

136074227_10158175599315000_2629507393249171651_o.jpg

Hey Björn, leuke post!

Het broertje van je race blauwe rakker staat hier in de voortuin, wel het kleinere broertje (1.2 TSI DSG).

En helemaal eens, heerlijke auto! Ik zei tegen mijn werkgever, als je hem kon verlengen (voor minder :P) was dat ook een optie 😄 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha precies hoe wij er hier over denken. 2x race blue is een beetje overdreven 😄 

Ik weet nog dat ik amper tot geen race blue zag... Zal deels komen dat je er op gaat letten, maar binnen 6 maanden zag ik ze echt overal rijden.

Ze zijn wel redelijk schaars in Business Style met Chromen raamomlijsting en Bi Xenon (waar de led balk in zit zoals op jouw foto). Blijft toch echt de mooiste 😍 Ben ook echt blij dat ik niet de O3 FL heb met die ongelooflijk lelijke koplampen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, de III zie je (helaas) vaak met halogeen lampen, qua veiligheid vind ik dat sowieso erg jammerlijk maar ook qua uiterlijk!

Zo met m’n knipperlichten altijd aan op 30% vind ik’m een veel stoerder uiterlijk hebben gekregen! Leuk speelgoed dat VCDS👌
En wat is die FL lelijk met die onderbroken DRL ja! Vreselijk.

De nieuwe Octavia daarentegen is wel weer super qua uiterlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3 jaar geleden verliefd geworden op de Kodiaq, maar ik ben ook gek op nieuwe snufjes dus het was een moeilijke keuze of het de nieuwe Octavia werd of de Kodiaq.

Toen had ik voor beide een offerte bij de LM aangevraagd en toen was de keuze wel wat makkelijker gemaakt 😉

En toen, ja, toen kwam de Enyaq om de hoek kijken; Kodiaq trekjes, Octavia prijzen, nieuwe snufjes alom 😍

Ik heb de knipperlichten voor én achter zo (die dubbele C contra-knippert bij mij ook, ik vind het ontzettend mooi én het knipperlicht wordt er extra door geaccentueerd)

Ook de "vrachtwagen-groot-licht" stand heb ik als ik mijn Passing light doe (en nog een scala aan extra dingen):

 

aangepast door bslefevre
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, PC-fre@k zei:

De Leon van @MarcoO2 zie ik ook nog op video staan 😉 

... edit: en heel slechte gratis geluidjes heb gebruikt 😅

hahaha ja, ik was toen waarschijnlijk de eerste met een Leon die kon contra-knipperen in Nederland. 

En die muziek, tsja... het is je vergeven 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, PC-fre@k zei:

Zeker, als het de Enyaq niet was geworden werd het mooi weer de Octavia 🙂 

Ik heb het nu zo ingesteld. Stuk beter te zien in het donker natuurlijk... Volgens mij was dit de wagen van @Wasmachineman ?? Ik zie nu dat ik echt eindeloos veel handleidingen gemaakt heb destijds... De Leon van @MarcoO2 zie ik ook nog op video staan 😉 

 

... edit: en heel slechte gratis geluidjes heb gebruikt 😅

Cool! Dit was mijn 4e Octavia, echt een lekkere bak.

 

aangepast door Wasmachineman
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe