Ga naar inhoud

Overstap naar de Enyaq iV


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

  • PC-fre@k opende dit topic
  • 2 weken later...

Mooi.

Inderdaad velen die voor quartz grey kiezen.

In de showroom een paar keer die Arctic gezien en moet zeggen dat ik die ook wel heel mooi vond.
Maar toch ook voor deze mooie grijstint gegaan.

Jammer dat ik de betere soundkit en massagestoelen 😄 niet kon kiezen maar kan niet wachten op de levering.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, PC-fre@k said:

Hah, het is allemaal kiezen en gokken, voor velen nog voor ze de auto hebben gezien.

En wat betreft massagestoelen, die zal iedereen moeten missen (in NL), want die zijn hier niet te bestellen 😛

Die wou ik vroeger ook eens kiezen op een Opel Insignia en toen zeiden ze in de garage "dat gaat niet meer, Opel is ermee gestopt omdat er blijkbaar al chauffeurs in slaap gewiegd waren" 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb net nog even gebeld, mijn vaste contactpersoon was er even niet bij dealer. Maar zijn collega gaf aan dat productie in de week van 14 mei zou plaatsvinden... Dus ik zeg, dat is vandaag..! Hij, euhm, dat is raar, meestal staat er in de week van X en dan is dat een maandag. Dus ik hint dat als hij klaar was er wel een VIN bij zou staan. Die zag hij inderdaad niet, dus mogelijk wordt dat vannacht bijgewerkt bijvoorbeeld. Zou mooi zijn natuurlijk 😄 

Dealer houdt overigens 4 weken aan, waarschijnlijk voor de zekerheid en o.a. in combinatie met anderen hun uitlevering wat nu af en aan zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de week van 14 mei dus en deze week is al klaar. Lekker toch. 4 weken alsnog om af te leveren zal alles te maken hebben om de trailer zo efficiënt mogelijk te vullen zeker? Tja, de weken vliegen voorbij gelukkig. Voor je het weet is het feest. Ga je nog vcds aanpassingen doen, Ronald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk geen idee of mijn (originele) VCDS kabel wel compatible is met het MEB platform...

Als hij dat is, zal ik nadat anderen een en ander geprobeerd hebben wel kijken wat mogelijk is ja. Al zijn veel dingen hier nu standaard welke ik bij mijn Octavia nog zelf moest regelen (zoals de kofferbak sluiten met de knop binnen of juist met de AB). Ook kan je bijvoorbeeld een patroon kiezen waarmee de lichten aan gaan (leaving home - achter).

Ik denk dat je op 1 productiedag echt wel een trailer vol naar NL kan sturen, komen honderden Enyaq's deze kant op (1500 om precies te zijn volgens mij).

Link naar reactie
Delen op andere sites

In algemeen is het zo dat als je wagen op maandag klaar is in fabriek dat hij vrijdags al bij PON kan staan !
Dus de begin tweede week dan bij de dealer !
En met me Fabia was het zo dat ik toevallig even langsging en hij die dag net was geleverd bij de dealer wat hij vertelde.
Waarop ik zei dan kan ik hem dus volgende week zaterdag bij je ophalen....
Wel dat was eerst ff moeilijk moeilijk want men ging verhuizen naar nieuwe pand etc etc
Maar als ik s'morgens vroeg hem zou ophalen dan was er wat mogelijk......
Waarop ik zei " volgende week zaterdag om 06:00 uur dan maar afspreken ??
En toen was het van of 08:00 uur ook vroeg genoeg was ?? waarop ik zei dat de dag dan al voor de helft om was.
Maar goed kon hem die dag wel ophalen dus en het kan sneller geregeld worden dan je denkt, alleen moet je soms ff druk uitoefenen op een leuke manier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe