Ga naar inhoud

“Standkachel” aansluiten


Wasmachineman
 Delen

Ga naar oplossing Opgelost door PC-fre@k,

Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen een “standkachel” gekregen van een vriend die er niets mee doet. Dit is wel een heel apart kacheltje, denk ik? Een echte standkachel loopt op de brandstof van de auto, mijn beoogde kacheltje op electriciteit. En nu zie ik wel een vreemd stekkertje, zou hier een adapter voor zijn zodat ik die daarop kan aansluiten? Of is mijn stekkertje helemaal niet vreemd en kan ik die gewoon aansluiten in mijn Peus? Afstandsbediening van de standkachel zien jullie erbij en vanuit mijn bed kan ik de kachel aan en uit zetten zelfs....zou dit kunnen? 
:ruimteschip:

D74D30FF-2E20-41E4-9675-CC92BA1C36D4.jpeg

06C8D6B9-6FCA-40C6-BD6C-1434B09310DE.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Volgens mij is het alleen het display, t.b.v. van de daadwerkelijke standkachel.

Dat kom ik op marktplaats tegen en ziet er precies zo uit als jij stuurt.

https://www.fabertronics.nl/5kw-luchtverwarmer-12v-diesel-budgetline

Zo een setje werkt het bijv mee, alleen dan dus niet nog een keer een display/knopjes...

Dergelijke dingen zijn te koop via Wish en Ali. Maar komen dus zonder de heater zelf...

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe