Ga naar inhoud

HNY


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Heren en Dame ,

Allen ook de beste wensen voor 2021, en dat we hem gezond mogen beginnen en ook gezond weer mogen eindigen !
Want voor velen was het dit jaar een raar jaar met allemaal regels !
Zelf daar weinig last van ondervonden daar ik gehele jaar geen dag heb thuis gewerkt....
En ondanks dat we allen dachten van het word stiller met werk en misschien wel weer terug naar een volgende recessie..
IS het bij ons alleen maar drukker geworden en zelfs zo erg dat aankomend boekjaar eigenlijk al weer vol zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel geluk allen voor 2021. 

Ik wens Nederland toe: 

- zo snel mogelijk een naald in ieders arm 

- een RGD  (Rijksgezondheidsdienst) 

- een stuk of wat reserveziekenhuisbedjes 

-  last but not least:  een regering die begrijpt dat je niet structureel 4 maal boven een signaalwaarde hoort te koersen en als toch, dan daarna doet alsof paniekmaatregelen met de beroerdst mogelijke timing + weer afschalen van reguliere zorg niet te voorkomen waren geweest. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat laat en allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar.

@Skoody Boo Ik denk dat ik een begin ga maken met die naald: vanavond bij thuiskomst eindelijk de brief, dat ik een afspraak mag gaan maken voor 2 prikken, van collega's die de brief wat eerder hadden, heb ik al begrepen dat als ik er telefonisch door kom, dat het op zijn vroegst de laatste week januari is dat ik geprikt kan worden. Overigens bedden zijn er meer dan genoeg, alleen de handjes aan het bed (personeel) is al een jaar of 5 een probleem, en het wordt ook niet minder.

aangepast door Cordoba
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe