Ga naar inhoud

de eerste 1000 km


Octavianus
 Delen

Aanbevolen berichten

Het 1000 km nazicht is inmiddels achter de rug. Octavianus was niet vrij, dus is Octaviana bij de dealer langsgeweest.

Het goede nieuws: Skoda Assistance is volledig gratis volgens de dealer.

Wanneer de koplampen aanfloepen laat zich volgens de technicus van dienst niet instellen. Da's jammer, maar ik kan er wel mee leven. Gewoon die knop omdraaien lost m'n probleem ook op.

De coming home langer aan laten kan ook niet. Vreemd, want diezelfde avond vond ik die optie in m'n maxidot. Kan per 10 sec. verlengd worden.

Octaviana kreeg ook te horen dat de anti car-jack was ingesteld. Mooi niet dus. Heb ik ook in de maxidot kunnen vinden: deuren op slot bij 't wegrijden, deuren van slot wanneer ik de contactsleutel er uittrek.

Zowat alle verzuchtingen zijn hiermee van de baan.

Zit ik nog met één vraag: zijn de genoemde instellingen net zoals de preselecties in de radio gebonden aan de contactsleutel, of mag ik gerede twijfel koesteren omtrent de technicus z'n stielkennis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Octavianus, hoewel ik een Yeti heb denk ik dat de mogelijkheden wel zo'n beetje hetzelfde zullen zijn. Daarom trek ik de conclusie dat jouw monteur er of geen verstand van heeft of geen zin had om je te helpen. Toen ik mijn anti car-jack liet instellen (hetgeen ook daadwerkelijk gebeurde) vroeg de monteur of ik tevreden was over de duur van de coming home verlichting, want anders konden we die tegelijkertijd ook wel even anders instellen.

aangepast door CaseyBasey
Link naar reactie
Delen op andere sites

Snelweglicht wordt automatisch geactiveerd bij 140 (of 150) km/h. vervolgens gaat het pas weer uit als je langer dan 2 minuten onder de 65 km/h rijdt.

Regenlicht wordt automatisch geactiveerd na 5 ononderbroken wisbewegingen (geactiveerd door de regensensor).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe