Ga naar inhoud

Bermlicht via led, iemand ervaring?


j0p3Y_NL
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo. 

Onlangs mijn stadslicht vervangen door led, werkt prima. 

Nu wil ik ook het bermlicht vervangen. Iemand ervaring of dat werkt met bijv de canbus? De lampen lijken langzaam te dimmen als ze uit gaan, mss stoort dat op canbus) 

Ik heb deze gekocht (H8:   € 13,51 | AUXITO 2x H8
https://a.aliexpress.com/_BPPhvo)

 

Moet nog wel met de Dremel aan de slag, de kap van de stekker komt tegen de koelvinnen van de lampen aan. 

Andere bewezen werkende opties zijn welkom. 

aangepast door j0p3Y_NL
Spelfaut
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-12-2020 om 09:46, EdK zei:

Je link geeft in iedergeval een chinese error melding, en zien zodoende niet de lampen die je bedoeld.

Ben beniewd wat je met de bermlichten alleen bedoeld ?

Ander linkje: https://www.amazon.com/AUXITO-Light-Lights-Daytime-Running/dp/B081F5496Z

 

Ik bedoel de onderste lampen, die de berm aanlichten. Ga je naar links, dan gaat het linkse licht aan, draai je terug, gaat het weer uit. Hetzelfde voor rechts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zacht dimmen zal niet zo gauw een canbus probleem geven.

Maar als ik de tekst lees dan zijn het geen officieel canbusvrije led lampen.
Ze praten evengoed over eventueel weerstanden gebruiken.
Maar het blijft toch nog altijd een gok, je kunt dure canbusvrije Leds kopen en dan geven ze soms evengoed nog een melding
terwijl als je ze zou overzetten naar een indentieke wagen dan kan die er geen last van hebben..

Dus tsja het blijft beetje een roulette spel. maar we blijven altijd benieuwd of ze bij jou wel of niet storings vrij blijken te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, EdK zei:

Dat zacht dimmen zal niet zo gauw een canbus probleem geven.

Maar als ik de tekst lees dan zijn het geen officieel canbusvrije led lampen.
Ze praten evengoed over eventueel weerstanden gebruiken.
Maar het blijft toch nog altijd een gok, je kunt dure canbusvrije Leds kopen en dan geven ze soms evengoed nog een melding
terwijl als je ze zou overzetten naar een indentieke wagen dan kan die er geen last van hebben..

Dus tsja het blijft beetje een roulette spel. maar we blijven altijd benieuwd of ze bij jou wel of niet storings vrij blijken te zijn

Helaas past het niet zomaar, omdat de skoda-plug nét tegen de koelribben aan komt. Zou eigenlijk een kort verloopkabeltje moeten hebben, male-female H8 met kort kabeltje ertussen. Nog nergens gevonden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat Rick de webshop tijdelijk uitgeschakeld heeft, vanwege de problemen met de pakketdienst. Zo te zien hoef je maar één zijde te solderen. Linkje

lampstekker-h8-h11-h27w-2.jpg

 

Moet je nog wel de stekker voor de andere zijde scoren. Anders even contact met Rick opnemen, wat je nu precies nodig hebt, veel zaken weet ie uit zijn hoofd of ie ze kan leveren.

aangepast door Cordoba
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Webshop staat nu:  UIT  (weer aan op 4 januari)

De bedoeling was open te blijven t/m 23 dec maar het versturen lukt helaas niet meer.

Zeker is het niet maar zover ik kan zien zijn alle verzonden pakketten nu gesorteerd bij PostNL dus er zit schot in de zaak.

Het is gebruikelijk dat je in een webshop 24 uur per dag, 7 dagen per week kunt bestellen. Helaas is het afhandelen van die bestellingen niet altijd mogelijk. Dus ziet u hierboven staan 'webshop uit' dan is bestellen niet mogelijk, het is te druk. Ik probeer dat niet langer als een dag te laten gebeuren.

 

 

Info kun je op de homepage dagelijks lezen !
Maar goed vanaf 4 januari zou je de bestelling kunnen plaatsen, en dan is het afwachten wanneer Post.nl het levert

Ik zit al vanaf 18-12 te wachten op een pakketje van de postbode die dus 18-12 geleverd zou worden...
Nu is het gelukkig schimmelkaas , dus als die begint te schimmelen is het geen ramp in deze..
Welke kaas ?? Stilton !!😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ed, als je je kaas nog niet binnen hebt, is nu wel definitief tegengehouden vanwege de Brexit. Overigens wacht ik hier al een aantal weken om een uitgekozen kadootje van het kerstpakket, waar dit binnen enkele dagen binnen zou moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Cordoba zei:

Ed, als je je kaas nog niet binnen hebt,

Was even vergeten dat ik het hier had gepost en dat het niet verwijderd was....
Maar goed heb via de app nog 2x een data gekregen dat het afgeleverd zou worden, en je raad het al werd niet geleverd
En toen was het 5 januari en ik kwam van mijn werk terug en lag er een postnl papiertje op de mat dat ze langs waren geweest maar ik niet thuis was en dat het bij de buren was afgeleverd.....
Wel inderdaad het doosje met de kaas en de port lag bij de me buuf...
Na het doosje geopend te hebben, kwam er een meurrrr uit dat wil je niet weten
Heb het maar even in de schuur neergezet en daar staat het nog.
Volgend weekend maar weer eens de schuur in om te kijken of het nog eetbaar is of niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe