Ga naar inhoud

Telefoonhouder


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

Er komen nieuwe flitsers waarmee je geflitst kan worden als je je phone vast hebt tijdens het rijden.  Wat je phone vast hebben mag niet tijdens het rijden. Als die in een houder zit mag wel, en dan bedienen mag ook. Bij mij is het een beetje tussenin. Ik pak de phone nooit op, maar hij ligt wel los, dus niet in een houder. Ik ben minimaal met dat ding bezig (nooit appen e.d.), maar flitsmeister staat wel aan, en een TomTom app ook, een een enkele keer moet daar wel eens wat mee (melding doorgeven, blue tooth verbinding met TomTom herstellen, etc).  

Nou ben ik bang dat je dan toch een keer geflitst kan worden waarbij die camera onterecht interpreteert dat je hem vast hebt, ook als dat niet zo is. Dus dan maar een telefoonhouder. 

Vraag is een beetje welke. Ik zie een hoop dingen met zuignappen, maar op het dashboard gaat vast niet werken, dus het zal aan de ruit moeten. Liefst zo dat de zuignap laag aan de ruit vast zit, zodat hij niet hoger komt dan de telefoon.  

Iemand een suggestie wat een goed ding kan zijn? 

Ik kwam zelf hier een beetje op uit: 

https://www.bol.com/nl/p/r2b-telefoonhouders-auto-met-zuignap-geschikt-voor-raam-dashboard/9200000124632098/?bltgh=oCUGoBkC6jywMqNpV31Epw.1_44.57.ProductImage 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja, dan heb je gewoon een klemding voor op de A-stijl, dat ziet er veel beter uit dan zuignappen op het dashboard  (blijft nooit zitten) of de ruit (zit al snel in het zicht). 

Nou kent die site alleen mijn type phone niet. Dat is dan weer minder handig. Een hele lijst Samsungen, maar geen Galaxy A71....   Een A71....  dat is nou toch ook weer niet zo exotisch?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.broditcenter.nl/brodit-houder-verstelbaar-70-83-6-11mm-bxd?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_campaign=Google shopping&gclid=Cj0KCQiAkuP9BRCkARIsAKGLE8XlVQD2f_E_GmYdA1Ewj0OhasFspJ8aPdnlyxNkLP14eAdB-RkZjbMaAr6kEALw_wcB

Weet de maat van je A71 niet maar dit zou een optie kunnen zijn !?Zelf een houder van een Samsung J3 en toen ik een S8 kocht 2e hands zou ik meteen een nieuwe houder aanschaffen.Maar was niet nodig uiteindelijk omdat de S8 bijna de zelfde maat als de J3 heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Skoody Boo zei:

Ook handig voor als je een volgende phone hebt

En ga je op bepaald moment over naar een Kodiaq  dan kan de telefoonhouder los geschroefd worden van de beugel en op de beugel van de Kodiaq weer vast geschroefd worden...
Je bent misschien wat duurder uit, maar ik zelf had die centen er wel voor over ! Zag me niet elke keer weer een rochel op zo'n raamplakding doen !
En als hij er een ker vanaf zou vallen, dat hij met scherm op de versnellingspook zou komen en een reparatie van scherm zou hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, EdK zei:

En ga je op bepaald moment over naar een Kodiaq  dan kan de telefoonhouder los geschroefd worden van de beugel en op de beugel van de Kodiaq weer vast geschroefd worden...
 

Octavia of Superb, maar geen Kodiaq, Ed. 

 

3 minuten geleden, EdK zei:

Je bent misschien wat duurder uit, maar ik zelf had die centen er wel voor over ! Zag me niet elke keer weer een rochel op zo'n raamplakding doen !
En als hij er een ker vanaf zou vallen, dat hij met scherm op de versnellingspook zou komen en een reparatie van scherm zou hebben...

Nee, niet bezuinigen op dat soort dingen. Het moet wel een beetje vastzitten idd. M'n TomTom zit met een zuignap, en dat ding komt zo eens in het jaar los, en dat is nog net acceptabel.  Maar zuignappen op een dashboard heb ik weinig vertrouwen in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Skoody Boo zei:

Octavia of Superb, maar geen Kodiaq, Ed. 

Tsja dat is voor deze keer, maar ook jij word ouder en wil dan hoger zitten...
En dan komen de 2 jonge dames met hun eerste aanwas , en dan ineens is die Octavia weer te klein....😂

3 minuten geleden, Skoody Boo zei:

Maar zuignappen op een dashboard heb ik weinig vertrouwen in.

Bij mijn eerste Garmin zat er een rond metalen plaatje bij waar je de zuignap op kun vastplakken
Plaatje werd met een goed 3M dubbelzijdige tape op dashboard vastgeplakt....
Werkte perfect, totdat het plaatje eraf moest....... allemaal kleine beschadigingen op het dashboard helaas....

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, EdK zei:

Tsja dat is voor deze keer, maar ook jij word ouder en wil dan hoger zitten...
En dan komen de 2 jonge dames met hun eerste aanwas , en dan ineens is die Octavia weer te klein....😂

 

Nee, das pas een fase later.   Eerst moeten er nog pubers mee op vakantie, en het is pas tijd voor ouwemannengedrag als die de deur uit zijn, eerder niet. 😉

Als er ooit nog eens aanwas is dan nemen ze maar mooi een eigen Fabia mee, want met jouw redenering loop je het risico een touringcar te moeten bestellen. 

 

20 minuten geleden, EdK zei:

Bij mijn eerste Garmin zat er een rond metalen plaatje bij waar je de zuignap op kun vastplakken
Plaatje werd met een goed 3M dubbelzijdige tape op dashboard vastgeplakt....
Werkte perfect, totdat het plaatje eraf moest....... allemaal kleine beschadigingen op het dashboard helaas....

Ai, ai.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

9A346864-07EE-4438-AA53-E3A98F888E79.thumb.jpeg.e5dc0ff564f4f15a71399b6d9ee81e57.jpeg

Deze houder hebben we gekocht bij de Action. Eigenlijk 2 want eentje is reserve. En het werkt prima in de auto van mijn vrouw. Verschillende phones passen erin en je klemt deze houder ergens in een ventilatie rooster. 

En Gaston.....wat is de prijs?? Wij betaalden per houder € 1,30! 

:ruimteschip:

https://www.action.com/nl-nl/search/?q=telefoonhouder+auto&gclid=EAIaIQobChMIyeSvnO6b7QIVSuR3Ch35Wg5MEAAYASAAEgISf_D_BwE

 

Nu € 0,89??? 😳

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ken hem en heeft me ventilatie rooster lamellen bij me Yeti toendertijd gesloopt....
Dus in me Fab komt het er niet meer in.
Maar goed je hebt natuurlijk een leasebak en dan maakt dat niet uit.....😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Wasmachineman zei:

9A346864-07EE-4438-AA53-E3A98F888E79.thumb.jpeg.e5dc0ff564f4f15a71399b6d9ee81e57.jpeg

Deze houder hebben we gekocht bij de Action. Eigenlijk 2 want eentje is reserve. En het werkt prima in de auto van mijn vrouw. Verschillende phones passen erin en je klemt deze houder ergens in een ventilatie rooster. 

En Gaston.....wat is de prijs?? Wij betaalden per houder € 1,30! 

:ruimteschip:

https://www.action.com/nl-nl/search/?q=telefoonhouder+auto&gclid=EAIaIQobChMIyeSvnO6b7QIVSuR3Ch35Wg5MEAAYASAAEgISf_D_BwE

 

Nu € 0,89??? 😳

Dat is mooi, maar dan moet je wel een ventilatieroostertje willen opofferen.   En dat wil ik eigenlijk niet. Tja, de prijs is natuurlijk geweldig, dat wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Wasmachineman zei:

https://danvino.nl/29917347933/orders/ca914a8de9c778855d079c1af4cd5bcf

 

Een ideaal apparaat en alleen vandaag verkrijgbaar voor de belachelijke lage prijs van €27,50. Inclusief bezorgen. 
 

Sla je slag, @Skoody Boo! 😇

#BlackFriday

Dat is heel attent Frank,  maar ik heb gisteren net de brodit al besteld. 😐

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe