Ga naar inhoud

Armsteun Skoda Fabia II Combi (bj. 2008) vervangen


nom001
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Van mijn Skoda Fabia II Combi 1.4 (bj. 2008) is de scharnier van de deksel van de armsteun aan beide zijde afgebroken. Gezien de staat van de deksel met kussen wil ik de complete armsteun vervangen. Alleen zie ik niet zo gauw hoe ik de armsteun kan losmaken. Kan iemand mij vertellen hoe ik de armsteun kan losmaken? En wat is een goede vervangen voor de standaard (fabriek gemonteerde) armsteun? Zat zelf even te kijken op Amazon en daar worden diverse modellen aangeboden welke ouden passen maar als ik goed kijk zie ik ook diverse bevestigingsmogelijkheden.  

 

Dus de vragen zijn:

1) Hoe maak ik de standaard geleverde armsteun los van mijn Skoda?

2) Welke model/type is een goede vervanger voor de standaard armsteun?

 

Iedereen alvast bedankt voor het meehelpen!

Nomko

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al eens gekeken op superskoda.com voor een vervanger ?

http://www.catcar.info/audivw/?lang=en&l=c3RzPT17IjEwIjoiQnJhbmQiLCIyMCI6IlNLT0RBIn18fHN0PT0yMHx8YnJhbmQ9PXNrfHxtYXJrZXQ9PUNafHxtZGw9PUZBQiAgfHxFcGlzPT03OTd8fEVpbnNhdHo9PTIwMTd8fE1haW5Hcm91cD09OHx8QmlsZHRhZmVsPT04ODU1MHx8R3JhZmlrPT0wODg1NTA4MDQ%3D

Via deze site moet je je wagen kunnen selecteren en uiteindelijk een plaatje kunnen vinden waarop de bevestigingspunten staan die los motten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe