Ga naar inhoud

JB Autoservice - Dieverbrug


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Zou het dan kunnen dat de emotie hierbij een grotere rol speelt dan de 'waarheid'?

Anders is het mooi niet eerlijk dat we op deze manier over de garage praten... en moeten we daar misschien wat aan doen... ik ben tenslotte de TS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eerlijk gezegd wel dat emotie in dit topic een grote rol speelt. Maar goed, op zich is dat niet erg, als er tegelijk ook maar iemand de andere kant van de zaak belicht. De beleving van en/of over een dealer is immers per definitie subjectief en volledig afhankelijk van de casuistische omstandigheden.

Daarom is het wat mij betreft niet noodzakelijk om eerdere posts te editten of te nuanceren ofzo, jullie hebben gewoon verteld he je iets negatief beleefd hebt en anderen hebben hu positieve ervaringen genoemd. Daarmee is dit topic beland op het punt waar het hoort te zijn: een bespreking van de dealer, van meerdere kanten belicht.

Kortom, ik zou 't lekker zo laten! Dé kernwaarde van dit forum is zelfregulering, toch? daar is dit dan een mooi voorbeeld van. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof dat er nu even een taak voor de mod's is weggelegd.

We krijgen nu een interessante discussie over tuning en verbruik wat in feite niets meet met het oorspronkelijke onderwerp te maken heeft.

Wellicht dat de mod's dit kunnen splitsen en een nieuw topic ervan kunnen maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Dit is mijn ervaring met JB Autoservice.

Je moet vaak lang wachten, als je er bijvoorbeeld om 8uur moet zijn heb je kans dat ze pas na 11uur met je auto bezig gaan, terwijl je er op wacht.

Dit is geen ramp maar niet altijd even leuk.

Jos de eigenaar is een praatjesmaker, wat heel leuk en aardig overkomt, hij praat een heel mooi verhaal bij elkaar waar de meeste mensen in geloven.

Tis veel blabla..Als hij een testritje maakt drukt hij het liefst even flink het gaspedaal in.

Hij vroeg aan mij of ik mee wilde gaan met een test ritje maken.

Dat vond ik toch weer aardig van hem, tot hij op een weg langs het kanaal(wel met vangreel) boven de 150km per uur ging rijden, terwijl daar 80km is toegestaan.

Dit met mijn koude dieselmotor en bovendien met mij erbij in!

In de pauze mag je vaak een broodje mee eten wat ik wel kon waarderen.

Helaas was ik dat snel vergeten, toen de totale prijs 300euro meer was dan afgesproken was.

De garage ziet er proffecioneel uit en het personeel doet goed hun werk.

Ze nemen alle tijd, wat ik goed vind maar een dikke portomonee en veel geduld mag je zeker hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rutgers, het is hier gewoon dat je jezelf eerst even vorosteld alvorens je berichten gaat posten.

Je ervaring met JB Autoservice kan ik samenvatten als volgt: Je hebt een afsprak gemaakt voor een reparatie / aanpassing. Je hebt ervoor gekozen om daarop te wachten en hebt dus een gezellige dag gehad waarbij je hebt gezien dat het echt vakmensen zijn.

Wat de prijs betreft, wat was de aanleiding waarom het zoveel duurder was? Ik vermoed dat er dan ook meer gedaan is dan je vooraf hebt afgesproken.

Waar maak je uit op dat de verhalen van Jos Blabla zijn? Ik ben het met je eens dat hij mooi kan vertellen, maar ik heb hem destijds niet kunnen betrappen op onwaarheden in z'n verhalen.

Je verhaal is een beetje eenduidig geschreven en verteld maar heel beperkt wat je ervaringen zijn. Als je het mij vraagt is er niets mis met kritisch zijn, maar als je jezelf uitlaat over een bedrijf op de manier zoals je dat doet, dan zou het sieren als je daar ook de achtergrond bij verteld zodat het niet alleen een verhaal van jouw kant uit is, maar een compleet verhaal waar mensen zelf hun conclusies uit kunnen trekken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit dat ze ruw met je auto om gaan is misschien niet fijn om te weten, maar wie weet wie dat nog meer doen, al was het maar om het te testen (warm rijden is ook onmogelijk bij zoveel auto's per dag).

Dat het een stuk duurder is geworden vind ik wat slordiger, maar ik ken natuurlijk de afspraak niet. Zelf is mijn wagen nog geheel in garantie, onderhoud kent ook gewoon de vaste prijzen (zie ) of er moet iets mis zijn. Ik ga er dan vanuit dat ze bellen als het niet onder 'onderhoud' valt.

Opvallend vind ik wel dat we verder niks over je weten, of je auto bijv. leeftijd, type, etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe