Ga naar inhoud

Iemand een aftersales achteruitrijcamera op Columbus gekoppeld?


j0p3Y_NL
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo. 

Ik heb de parkeersensoren maar zou daar graag een camera bij voegen. 

Heb onderstaande camera op Ali gevonden, de vraag is alleen of en hoe dat te koppelen valt aan mijn Columbus. Mijn Škoda Superb is uit 2011 (Dec)

 

€ 15,42  30%OFF | Car Rear View Camera for Skoda Roomster Fabia Octavia Yeti superb for Audi Dynamic Trajectory Car Reverse Trunk Handle Camera
https://a.aliexpress.com/_BPD1FH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja als ik naar de Ali link ga en al zie hoe het er uit ziet dan vraag ik me al af of je het moet bestellen deze !?
Heb zelf bij me Fab 3 ook de achteruit camera ingebouwd achteraf en er zijn toch wat dingen vooraf waar rekening mee te houden.
De plek van de camera eerst de deurgrendel verwijderen en gat opmeten of deze camera gaat passen.!?
Zijn al wat Skodarijders die uiteindelijk met een dremel in hun achterklep stonden te slijpen om de camera passend te krijgen..

Ikzelf ben uiteindelijk voor een OEM versie gegaan en heeft uiteindelijk ook nog eerst een jaar op de plank hier gelegen voor ik hem heb laten inbouwen.
Dit heb ik uiteindelijk laten doen door Mark van Lowering ( https://www.lowering.nl/Shop/  )

Dat ik hem laten inbouwen had ook te maken dat daar me schokdemper set werd ingebouwd en ik vroeg wat het koste om camera ook die dag meteen in te bouwen ?En dit wat voor mij zo'n aantrekkelijke prijs dat ik besloten had om het Mark te laten doen.
Deze heeft de door mij aangeleverde camera met bedrading dus ingebouwd en aangesloten en tevens met VCDS de camera aangemeld zodat je uiteindelijk ook beeld hebt.
Tevens heeft hij de door mij aangeleverde ruitenwisser slang gelegd en aangesloten op de sproeikop van de camera en meesproeiend op de achteruit wissersproeier.

Mark bouwt alleen met meegeleverde OEM camera's in en doet geen Ali camra's meer daar hij hiermee vaak genoeg problemen mee heeft ondervonden.



www.cars-equipment.com  heb ik uiteindelijk mijn OEM set gekocht.
Maar er zijn nog wel wat meer plekken (e-bay ) die ook de OEM versie met kabelboom leveren.
Ja wat duurder dan Ali, maar uiteindelijk zeker werkend en te verkopen als OEM bij inruil !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe