Ga naar inhoud

Skoda Octavia


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Frank: er zit meer in (zie plaatje in mijn album), maar over het algemeen ben ik blij als ik de 190 haal. De 1.6TDI komt (ook bovenin) domweg tekort t.o.v. de "oude" 1.9TDI, die geen moeite had met de 200..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Afgelopen maandag was ik onderweg vanuit het project in het Friese Kootstertille naar Doorn voor een cursus. Gezien de tankvulling toch maar even gaan tanken bij de Shell in Tijnje.

Kom ik aanrijden, zie ik een blauwe Octavia; niets vermoedend stop ik naast de O2 en zie ineens het overbekende kenteken van mijn vorige leaseauto..!

2½ jaar geleden ingeverd in Rosmalen met km-stand 122.000, omdat ik van werkgever veranderde en nu was 'ie eindelijk zover dat 'ie bijna uit de lease ging.

Toch maar even een plaatje gemaakt, gebeurt namelijk niet elke dag...

gallery_33_10_468637.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij verrast en nog even met de huidige bestuurder gebabbeld: hij had de auto gekregen nadat hij z'n eigen 2 liter TDI in de prak had gereden en hij moest nu wachten op de uitlevering van z'n O2C Greenline of Greentech. Auto is waarschijnlijk de afgelopen 2½ jaar ingezet als pool-auto. Er had een ongelooflijke rookgeur in de auto gehangen, vertelde hij... :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Nee, 3 dagen cursus gehad in Doorn en daardoor laat thuis; donderdag liep het werk ook uit en was ik wederom laat thuis...

Kan me voorstellen dat je het nu pas reageert... Doorn is ook zo'n mooie omgeving dat je teveel kan zien om naar t Internet te duiken... :lol:

Ik kan t weten... heb er 24 jaar van mijn leven doorgebracht!! mijn groene Okki is er nu ook nog met regelmaat te vinden! maar dan wel

in de weekenden!

T is erg apart je "oude" auto tegen te komen... in December reedt ik in de Okki op de A2 en toen spotte ik ineens ook mijn oude auto, de Ford Focus 1.6 TDcI! vond het erg gaaf om hem te zien rijden... maar mocht ie me aangeboden worden zou ik hem niet meer terug willen...

Puur en alleen om het feit dat de persoon die na mij de Focus kreeg hem heeft afgebeuld! t is mij namelijk nooit gelukt om de Turbodruk slangen op te blazen! en t feit dat de auto wordt gebruikt als asbak helpt uiteraard ook niet echt mee!!

met een beetje mazzel heb ik mijn volgende auto ookal gespot op t Net... t zal alleen even duren voordat het echt werkelijkheid wordt! mijn vader's oude Volvo V70 awd R (gechipt naar 310PK!) :D:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe