Ga naar inhoud

Opel Omega V6 - 1995 "The European 5000-editie"


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Leuke topic. 

Ik ga dit volgen.

Btw wat ziet die Omega er nog goed uit! Veel kilometers gereden?

 

Edit: nog geen 150k zie ik.

Ongelooflijk wat een ontdekking!

aangepast door VAG-man
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat daar nou voor is neergelegd. Maar ik vraag er verder niet naar hoor, dat natuurlijk niet. 😉

Hoe is het eigenlijk met jouw andere oldtimer?  Krijgt die nog wel wat liefde en aandacht nou? Toch wel een beetje overspel zo. 😉 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  

45 minuten geleden, EdK zei:

nou jouw kennende @MarcoO2 mag het niet te duur zijn !

😄 hét bewijs dat je mij dus totaal niet kent 😄 

46 minuten geleden, EdK zei:

Dus zal ergens rond de 8K liggen dat karretje, en dat omdat het historische benzine slurper is !

Je bent niet eens warm.

12 minuten geleden, CaseyBasey zei:

Minder dan 5000,-

Jij komt al dichter in de buurt, maar nog steeds hooguit lauw 😉 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Tsja mbt afstand houden zou het geen probleem moeten zijn, blijven de hotels en het eten als een punt van wel of niet
En dan uiteraard of je de landen mag doorkruisen...

Voor mij is het hetzelfde, normaal was eind mei voor mij altijd lang weekend Wales, maar ja dat is gecanceld net als vele andere fesitivals
We hebben nu nog een beetje hoop dat in September het festival in Dieppe nog wel doorgaat .... al achten we die kans ook erg klein...
2 tot 300.000 mensen over 10 dagen op een boulevard verdeeld met 23 nationaliteiten.....

Nee Marco hoop dat het voor je doorgaat, maar ondanks dat er nog niets is geannuleerd zou ik er maar vast mee leven dat het volgend jaar word en dat het dit jaar niet doorgaat.
Het is een rare wereld op dit moment, dat is wel zeker !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je ik vermaak me prima ondanks de corona.
Heb dan wel het voordeel dat ik dagelijks gewoon voor werk op pad ben.
En in de weekenden wat minder op pad, maar zat thuis te doen.
Maar 2 weken terug een neef aan de telefoon die thuiswerkt en ze 2 koters ook thuis van school
Die zei, man ik word knetter van dat thuiswerk....

Maar ik reis eigenlijk het hele land door, morgen bv weer een dagje Terschelling en woensdag Deventer.
Vandaag was het eerst Friesland en Zwolle..
En ik verbaas me over de verschllen in de havens en campings per gemeente / provincie
Sommige Campings / Jachthavens zijn min of meer hermetisch gesloten en andere weer open
Friesland varen de bootjes rond of er niets aan de hand is..
Waddeneilanden zijn min of meer gesloten voor toerisme, en hoofdzaak is eigenlijk de heli en de brancards die ze per eiland hebben
Heli is nu op vastewal voor corona vervoer, dus eilanden zijn afhankleijk van Heli A'dam / Den Helder.
Terschelling heeft 6 brancards en men wil die houden voor de eilanders, als er 2 voor toeristen met bv corona gebruikt worden dan zijn ze die een 3 dagen kwijt voor ze er weer 6 hebben.
Dus las men opeens eilanders met problemen heeft en het stijgt boven die 4 overgebleven brancards , dan heeft men een probleem.
Vandaar dat alles min of meer gesloten is behalve voor personen zoals ik die komen werken

Maar goed het blijft afwachten voor jullie en zoals gezegd ga er vanuit dat niet doorgaat, gaat het wel door dan is dat mooi meegenomen.
Heb je toch nog een uitje dit jaar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit er net zo in als jij. Ik ben nog een paar dagen per week buiten aan 't werk, en de rest werk in thuis. Maar dat deed ik altijd al. Heb een ruime comfortabele werkkamer op zolder, dat scheelt ook. Ik zit thuis beter dan op kantoor 😉 het enige wat ik mis, zijn de sociale contacten. Heel beperkt zijn die er wel, maar niet zo makkelijk als normaal. 

En ik merk ook gewoon de voordelen: ik heb veel meer tijd thuis met 't gezin: we zijn minder weg, meer met de kids bezig, en da's prima! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het wel een feest dat de kinderen gisteren naar school gingen.  Niet zozeer dat ze weg waren (al is dat ook wel eens praktisch) maar vooral dat ze bij het avondeten ook weer wat te vertellen hadden.  Dat vonden ze zelf duidelijk ook heel fijn. Je kunt kinderen laten videobellen wat je wilt, maar het is toch niet hetzelfde.  Wat dat betreft zijn kinderen net mensen. 😉

Voor mij duurt het een paar weekjes en dan is het thuiswerken ook weer voorbij.  Ik heb ontzettend veel zin om weer wat collega's te zien. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja voor ons zijn de sociale contacten al belangrijk maar voor kinders ook
Met wie moeten ze anders hun kauwgumpie delen met de bacteriën erbij !
Als ze dat thuis doen dan krijgen ze een heel verhaal van papa of mama dat dat vies is terwijl ze het zelf vloegel ook deden....
Maar als je de kinderen hoort waarom ze school missen, dan is het ook dat ze hun vriendjes en vriendinnetjes en de juf missen.
Maw ook de sociale contacten op hun manier zonder toezicht van papa en mama !
Want dat is toch anders.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Skoody Boo zei:

Ik vond het wel een feest dat de kinderen gisteren naar school gingen.  Niet zozeer dat ze weg waren (al is dat ook wel eens praktisch) maar vooral dat ze bij het avondeten ook weer wat te vertellen hadden.  Dat vonden ze zelf duidelijk ook heel fijn. Je kunt kinderen laten videobellen wat je wilt, maar het is toch niet hetzelfde.  Wat dat betreft zijn kinderen net mensen. 😉

Heel herkenbaar. Ze maken weer dingen mee, hebben weer andere uitdagingen en worden weer door iemand anders gecorrigeerd 😄 

Gisteren kwamen ze allebei met een vriendje/ vriendinnetje thuis: we komen spelen. Was twee maanden niet gebeurd: heerlijk om ze bezig te zien! En je ziet ze opbloeien. Het zoveelste bewijs dat die sociale contacten zó belangrijk zijn... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Op 11-5-2020 om 21:00, EdK zei:

Nee Marco hoop dat het voor je doorgaat, maar ondanks dat er nog niets is geannuleerd zou ik er maar vast mee leven dat het volgend jaar word en dat het dit jaar niet doorgaat.
Het is een rare wereld op dit moment, dat is wel zeker !

Je had een vooruitziende blik Ed, want vandaag kwam het bericht dat de rally volgende week alsnog niet doorgaat. Het leek er lang op dat het door zou gaan, de route was al aangepast. Maar dankzij de recente ontwikkelingen in Frankrijk is het niet te doen: het hele gebied in St. Tropez waar we zouden eindigen en waar het eindfeest plaats zou vinden, is nu oranje. Dan ga je geen risico nemen. 

Wel jammer; we hadden de auto net gisteravond helemaal klaar gemaakt, bestickerd, enzovoort. Ook hadden we inmiddels een mooi logo gemaakt en op polootjes laten drukken. Nou ja: wat in het vat zit, verzuurt niet: volgend jaar een nieuwe kans! 

50266587818_ed9fc1ec44_b.jpg

50266587803_4839f1d928_b.jpg

Gelukkig gebruiken we de auto ook nog voor leuke dingen in de tussentijd. Zoals het rijden van een gala 😉

50267271511_6336ffa053_b.jpg

50267449737_54df079ba2_b.jpg

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, MarcoO2 zei:

Zoals het rijden van een gala 😉

Wees nou eerlijk, dit is toch veelllll leuker dan zo'n rally rijden ?
Maar goed dat het niet zou doorgaan dat zat er natuurlijk dik in, dat er een tweede golf aan zou komen kon je ook wel aan zien komen.
Zelf ook verleden week naar België naar klant gereden en toen daar aankomend ( te vroeg ) en nog even de schema's doornemend in de auto werd ik gebeld door projectburo !
Ben jij al in België ? Ja ben ik, ohhh en al uit auto geweest ?,  Nee zit schema's door te nemen tot klant er is !
Wel die komt niet want er is code Oranje in gebied waar je bent, dus start je motor maar en kom maar weer terug
Dus daar ging ik weer terug naar af , maar wel met een tussenstop bij een tabaks zaak met mondkapje op naar binnen en met 2 min weer buiten om de reis terug voort te zetten.

Dus tsja ruim 4 uur verder stond ik weer op zaak en alleen maar gebeld en gereden.....
Projectleider wel bedankt voor het ritje in de baas zijn tijd tabak mogen halen en ook nog betaald, waar vind je zo'n werkgever.....?  😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, EdK zei:

Wees nou eerlijk, dit is toch veelllll leuker dan zo'n rally rijden ?
Maar goed dat het niet zou doorgaan dat zat er natuurlijk dik in, dat er een tweede golf aan zou komen kon je ook wel aan zien komen.

Hahaha ja, daar was ook niets mis mee Ed 😉 

En aan zien komen... ja, aan de ene kant natuurlijk wel, aan de andere kant was er een week geleden op de hele te rijden route nog geen vuiltje aan de lucht (als in: alles geel). Toen kon het nog prima. Kijk, ik vind het wel fijn. Ik hoef niet per sé de risico's op te zoeken (en met 200 auto's en nog meer mensen zijn die er altijd). En de bijbehorende feesten konden nu ook niet plaatsvinden zoals gepland. Doe mij dan maar volgend jaar - in de hoop dat de omstandigheden dan weer wat genormaliseerd zijn...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe