Ga naar inhoud

Fiat Punto Sempre twin-air


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Afgelopen weken zijn we voor de lady op zoek geweest naar een waardige opvolger van haar Fiat 500. Liefst wat groter, in ieder geval 5 zitplekken, een beetje leuk smoelend, niet té duur, oftewel: gewoon een leuk stadsautootje. Viel nog helemaal niet mee, want heel veel kleine stadsautootjes zijn de afgelopen jaren een stille (WLTP)-dood gestorven. Sommige merken bestaan niet meer, veel modellen zijn eruit, sommige merken kunnen uberhaupt bijna geen kleine auto's meer leveren, of tegen een veel te hoge prijs voor wat je krijgt. 

Maar, al met al zijn we toch op iets leuks uitgekomen: een knalrode Fiat Punto Sempre twin-air. Da's best een leuk model, tegen een gunstige prijs, met een hoop lekkere spulletjes aan boord. Een kleine greep: 

- navigatiesysteem met 5 inch touchscreen, Bluetooth, Aux- en USB- en SD-aansluitingen;
- cruise control
- climate control;
- automatisch dimmende binnenspiegel;
- elektrisch bedienbare ramen voor en achte;
- regensensor;
- parkeersensoren achter;
- middenarmsteun met opbergvak;
- leuke 16 inch velgen;
- in hoogte verstelbare stoelen;
- bochtverlichting;

Gewoon een prima uitgeruste auto. Met 100pk komt'ie ook gewoon mee in de stad. Wel even wennen aan het gebrom van die tweeclinder, maar ach - dat went ook weer snel genoeg. 

Een paar plaatjes:

fiat-punto-100pk-turbo-sempre-navi-clima
fiat-punto-100pk-turbo-sempre-navi-clima
fiat-punto-100pk-turbo-sempre-navi-clima
fiat-punto-100pk-turbo-sempre-navi-clima
fiat-punto-100pk-turbo-sempre-navi-clima
a9930555d47f6d7ba7b50631486c5a23.jpg
Eigen foto's volgen nog wel 😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk wagentje voor erbij, al zijn er mensen die al blij zijn als het de familie wagen is..

Maar hoe staat het met de stoelen ?
Kan me goed herinneren in de tijd van me vorige werkgever dat we een tweetal modellen fiat hadden, en ik vond die stoelen daarin echt bagger...
Als ik daar dagelijksin had moeten rijden dan had ik me tuinstoel van toendertijd erin gebouwd, want die was nog beter...

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, EdK zei:

Leuk wagentje voor erbij, al zijn er mensen die al blij zijn als het de familie wagen is..

Maar hoe staat het met de stoelen ?
Kan me goed herinneren in de tijd van me vorige werkgever dat we een tweetal modellen fiat hadden, en ik vond die stoelen daarin echt bagger...
Als ik daar dagelijksin had moeten rijden dan had ik me tuinstoel van toendertijd erin gebouwd, want die was nog beter...

Stoelen in de Panda zitten gewoon erg goed, zacht maar wel stevig. Het is geen bochtenridder die Panda dus maar wel prima om de afgelopen 3 jaar comfortabel rond te rijden in de stad of een beetje snelweg af en toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe