Ga naar inhoud

Skoda meeting Hengouwenstreek België 25 augustus 2019


 Delen

Skodameeting Henegouwen  

3 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken. Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

De kogel is door de kerk, wegens omstandigheden is het enkel mogelijk om deze meeting op een zondag te organiseren. 

Alle definitieve details kan je vinden in de pdf-files hier te downloaden, print het eventueel af en neem wat tape mee zodat je het papier op je ruit kan kleven, zodat iedereen weet 'dat je erbijhoort', dan is de drempel lager om onderweg een praatje met elkaar te slaan.

Zelf zal ik op deze tour enkel de bootlift van Strépy-Thieu bezoeken, de grootste bootlift van de wereld!
Onderweg zal je een beetje moeten kiezen wat je kan en wil bezoeken, op de voorbereiding staat geschreven hoe lang een bezoek gemiddeld duurt.

Op zich zijn andere auto's niet verboden, het kan natuurlijk zijn dat je vrouw de break nodig heeft om met de kinderen naar het strand te gaan, ik zeg maar iets. 

Maak je niet druk als je auto niet schoon is, die van mij zal dit niet zijn want ik zal net terug zijn van een week Franse Ardennen. Het is per slot van rekening geen Lamborghinimeeting :)


Het evenement kan je ook terugvinden op facebook:

https://www.facebook.com/events/2227777060670585/

=>  hier heb ik heel wat vrienden uitgenodigd omdat er altijd wel zijn die graag eens meerijden met mij en in mijn vriendenkring zitten er wel wat met een Skoda 

Er is geen limiet qua deelnemers, stel dat er toch wat volk komt, in Lembeek zijn ze wat gewoon hoor ;)

Als je komt, graag op de poll klikken, dan heb ik toch ongeveer een idee. Als je hier hebt geklikt, klik niet meer op dat van het NL-forum als je wil :)

Groeten

Ewout

Roadtrip-Hainaut-English.pdf Roadtrip-Henegouwen.pdf Skoda-tour-Hainaut-summer-2019.pdf

aangepast door Volvo_440_turbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ewout, geweldige actie van je. Chapeau! :bier: 

Ik denk echter dat de animo laag is voor een meeting hier maar ik hoop dat ik het fout heb. 

Waarom ik denk dat de animo laag is, komt omdat we meer dit vaker hebben geprobeerd de afgelopen jaren.

Maar nogmaals, hopelijk zijn er veel leden van hier, ik in elk geval niet want mijn vrouw heeft een weekend "samen weg" geboekt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wasmachineman Eigenlijk had het een verrassing moeten zijn, maar je vrouw heeft een weekend Henegouwen met een rondrit geregeld. 😎

Ik moet even kijken, ik kan in elk geval niet die tijd vrij nemen van het werk (wegens geen vervanging), dus ben in elk geval niet met vakantie.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe