Ga naar inhoud

Mezelf ook voorstellen


Jonathan
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Zoals gewoonlijk op fora waar je nieuw bent moet je jezelf voorstellen, bij deze:

Jonathan, 32jaar en woonachtig te Pepingen.

mezelf hier aangemeld omdat ik op het punt sta men eerste Skoda aan te kopen. Men broer heeft een Superb 1.8TFSI waar hij heel tevreden van is.

de zoektocht naar een gezinswagen is gestart sinds de verkoop van men BMW 1 reeks.

bedoeling is de wagen van men vriendin te verkopen en naar 1 wagen te gaan. Ik doe al men verplaatsingen met men BMW R1250GS.

ons oog is gevallen op een Skoda Karoq Sportline 2.0 DSG met 140kw.

donderdag hebben we een testrit en zal de knoop worden doorgehakt.

waarom de Karoq: men vriendin ziet de Octavia RS niet graag en wil iets hoger zitten, ik wil dan weer vooruit gaan als je op de pedaal duwt, daarom compromis gevonden in bovenstaande Skoda.

offerte is al binnen en staat ons volledig aan.

 

hopelijk lees ik het pro’s en contra’s en bevindingen in het algemeen. We twijfelen nog tussen deze en de XC40/XC60 met T5 motor.

 

mvg,

jonathan

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe