Wasmachineman

Meet & Greet in Schagen!

Kies een datum!   

5 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

De mijne is pas gewassen maar alweer bijna vuil. Maar toch geen eer aan te behalen met die schade. Wie weet wassen ze hem ook weer even na de reparatie binnenkort.
Ik ben er denk ik om 13.00. 

• Like 1

Buiten de Fabia die zeer herkenbaar is (zie avatar) ben ik herkenbaar aan een lichtblauw t-shirt met biervoorraad op de rug. Ff boterhammetje naar binnen schuiven dan vertrek ik richting Schagen.

• Like 1

Was leuk om weer twee oude bekenden te zien en de beide anderen eens in het echt te ontmoeten. 
Ook vond ik het grappig om vele auto's te zien waaraan ik me als (kleine) jongen vergaapte en die toen hypermodern waren.

• Like 1

13 minuten geleden, Wasmachineman zei:

🔚

Zeg Frank, hoe kon jij dat op 7 september allemaal al weten!?

O ja, je hebt een bericht van 7 september aangepast.

Edited by CaseyBasey
kortzichtigheid
  • Haha 1

Nog wat foto's:

Mustang Fast back uit pakweg 1967, als kind had ik hier de witte Matchbox versie van:SAM_6616.thumb.JPG.aece29bd1c0fbaf04d3ec9380a74a432.JPG

En de VW Karmann Ghia, ook een favoriet uit mijn jeugd. Als ik naar de middelbare school ging in Voorburg stonden er diverse van die Karmann Ghia's langs de straat (ook in cabrio uitvoering):

SAM_6617.thumb.JPG.8dfc430ad172c4bd5119115164814063.JPG

SAM_6618.thumb.JPG.75848947b80645bd0f75bd55ba367711.JPG

Renault 4CV eigenlijk een auto die ik vroeger al weinig zag, vaker de Morris Minor die een vergelijkbare vorm had:

SAM_6627.thumb.JPG.b57d1f66a909c6ef2746d8edd96a8d5f.JPG

SAM_6628.thumb.JPG.26a28b1d3e4637d03052a4d570bf73c8.JPG

En de Ford 17M Taunus (of 12M of 14M, afhankelijk van motorisering) rond 1970.

SAM_6629.thumb.JPG.507d61ccbb5e614f204fc6c7f7185941.JPG

• Like 1

Wat een hoop foto's heb jij in die relatief korte tijd en passant weten te schieten, @Cordoba. Mijn tante heeft meerdere Karmann Ghia's gehad en als kleine jongen vond ik dat natuurlijk prachtig, zo'n "sportwagen". De Ford Taunus was meen ik me te herinneren razend populair, net als de Ford Cortina. Leuk hoor, het activeren van al dat jeugd-sentiment.

• Like 1