Wasmachineman

Meet & Greet in Schagen!

Kies een datum!   

3 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Het is weer zover. Bijna zover want er komt weer een M&G aan. Wanneer? Nou, lekker snel want ik denk aan mei/juni. 19 mei of 23 juni of iets later en dan in september. Zie de poll.

12 mei lukt niet want dan is het Moederdag en 5 mei ook niet want dan is er nog een Mei-vakantie waardoor ik zelf in Italië ben....dan komt de zomervakantie en na de zomervakantie is er nog 1 optie: 15 september. 

En iedereen is welkom natuurlijk op de volgende locatie: http://www.automuseumschagen.nl

Zelf kom ik met een Fiat Panda :ruimteschip: maar een Skoda mag natuurlijk ook!  :lol:

Na zorgvuldig onderzoek hier op het forum kies ik zelf voor de laatste datum! Dan kunnen/willen de meeste leden komen vanwege geen formule 1 op deze dag! 

Ben jij er ook bij? Gezellig!

automuseum.jpg

Edited by Wasmachineman

Openingstijden zijn: 1300 tot 1600 uur. 

En als iemand nog een andere locatie weet, geef het maar door hoor. Ik vind Schagen wel leuk en het voordeel is dat dit museum gratis toegankelijk is dus dat is altijd leuk. Koffie etc is er ook aanwezig en daar leven ze van dus kunnen we ze nog mooi sponsoren ook. 

't Heremetijdje, Herenstraat 10, 1741 BM Schagen heeft ook gratis entree.....😎

Ik kan nog geen enkele dag plannen.

Verlof van Wales in Mei is ook ingetrokken vanwege de giga drukte..

Dus plannen jullie maar lekker en kan ik dan kan ik en zie je de mooiste fabia van t forum.

En anders vechten jullie er maar om wie de mooiste Skoda heeft 

Scotty beam me up

• Like 1