Ga naar inhoud

Meet & Greet in Schagen!


 Delen

Kies een datum!   

5 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken. Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten

Het is weer zover. Bijna zover want er komt weer een M&G aan. Wanneer? Nou, lekker snel want ik denk aan mei/juni. 19 mei of 23 juni of iets later en dan in september. Zie de poll.

 12 mei lukt niet want dan is het Moederdag en 5 mei ook niet want dan is er nog een Mei-vakantie waardoor ik zelf in Italië ben....dan komt de zomervakantie en na de zomervakantie is er nog 1 optie: 15 september. 

En iedereen is welkom natuurlijk op de volgende locatie: http://www.automuseumschagen.nl

Zelf kom ik met een Fiat Panda :ruimteschip: maar een Skoda mag natuurlijk ook!  :lol:

Na zorgvuldig onderzoek hier op het forum kies ik zelf voor de laatste datum! Dan kunnen/willen de meeste leden komen vanwege geen formule 1 op deze dag! 

Ben jij er ook bij? Gezellig!

automuseum.jpg

 
aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Openingstijden zijn: 1300 tot 1600 uur. 

En als iemand nog een andere locatie weet, geef het maar door hoor. Ik vind Schagen wel leuk en het voordeel is dat dit museum gratis toegankelijk is dus dat is altijd leuk. Koffie etc is er ook aanwezig en daar leven ze van dus kunnen we ze nog mooi sponsoren ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan nog geen enkele dag plannen.

Verlof van Wales in Mei is ook ingetrokken vanwege de giga drukte..

Dus plannen jullie maar lekker en kan ik dan kan ik en zie je de mooiste fabia van t forum.

En anders vechten jullie er maar om wie de mooiste Skoda heeft 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Redelijke kans dat ik langskom: mijn vakantie was door problemen op het werk uitgesteld, en zo goed als zeker 2e helft september vrij. Als ik kom kan ik dan gelijk een schuimblusser oppikken in Velsen, dat ligt dan min of meer op de route.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker mijn Fabia staat op beeld voor de flyers voor 'Cars & Coffee' op dezelfde datum in Dendermonde, en is buitengewoon herkenbaar. Een paar maanden terug las ik op het Carclean forum dat iemand uit het oosten van het land mijn auto had gespot bij een actiedag bij Carclean (persoon in kwestie heb ik nooit ontmoet/gesproken), maar de auto was herkenbaar van mijn avatar.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi, dan hebben we tijdens de meeting:

@Rosinfield heeft een V W 

@CaseyBasey komt misschien en heeft een Skoda

@Skoody Boo komt misschien en heeft een Skoda

@EdK komt misschien en heeft een Skoda 

@Cordoba heeft een Skoda 

@Wasmachineman heeft een Renault 

@Peter-036 heeft ook een Skoda

 

Wie komt er ook nog die niet genoemd is hier in bovenstaand rijtje.... :welkom2:

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja je kunt me wel op de lijst zetten Frank, maar de kans is zeer groot dat ik niet aanwezig ben..
Ook ik heb mijn afspraken die ik nakom en tsja dan moet een ander iets hierdoor vervallen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top @Peter-036!!

 

Op 8-9-2019 om 11:42, EdK zei:

Tsja je kunt me wel op de lijst zetten Frank, maar de kans is zeer groot dat ik niet aanwezig ben..
Ook ik heb mijn afspraken die ik nakom en tsja dan moet een ander iets hierdoor vervallen....

Hoe kan dat nou?? Deze datum wist je al ergens in mei toch? Ik wil je wel van de lijst afhalen hoor als je liever ergens anders bent.

Of moet je werken?? Dat gaat voor natuurlijk. :koffie:

Of je kan je weekend dienst ruilen. Dat kan in elk normaal bedrijf. 😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik ergens tussen 13 en 14 uur arriveer. De bedoeling is om op de heen- of de terugweg nog even een schuimblusser voor in de Fabia op te pikken in Velsen.

Vrijdagmorgen voor werktijd al even de velgen een schoonmaakbeurt gegeven, en vervolgens gaan droogrijden (oftewel gewoon naar het werk gereden). Vandaag hadden de velgen niet zo veel aandacht meer nodig dus de auto even gestofzuigd (afgelopen week was een zak met vogelvoer in de kofferbak open gebarsten, het meeste wel opgeveegd, maar nu toch maar even grondig opgeruimd), en daarna gewassen en de velgen even een nieuwe velgenwax gegeven. De auto moet eigenlijk een grondige detailbeurt hebben, maar heb er even niet de tijd en energie voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe