Ga naar inhoud

M&G in Schagen: het leukste automuseum van de wereld!!


Wasmachineman
 Delen

Lekker makkelijk en snel dus kies uit 3 data   

4 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken. Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten

Ik vrees dat we wat verder vooruit moeten plannen, Frank. Alhoewel dat ook lastig kan zijn.  Tegen de tijd dat je bij de één aankomt in een agendadeel met meer ruimte ben je vaak weer voorbij de planningshorizon van de ander..... .

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het forum bij mijn vorige liefde (Audi A2) hadden we vaak een meeting bij een autobedrijf. Hier kon dan ook, eventueel met hulp, gesleuteld worden aan de auto's. Misschien ook leuk een meeting bij een bekende tuner?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Cordoba zei:

Wat de locatie betreft: hier heb je een hulpje. 

Leuke site, Gert! En mijn bedachte locatie staat dan op 4, toch leuk. Wel jammer dat het niet centraal in NL is. Ik sta open voor andere locaties hoor, zolang het maar gratis is. Om de drempel laag te houden. 

Ik ga de andere tips ook eens bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp het wel van Frank hoor...
Hij denkt ook , met een Skoda is elke afstand een genot om te rijden
En ik ( frank) moet met een pandaatje naar de locatie rijden en tsja rijden zittend op een campingstoeltje in die Panda's dat is niet echt een genot natuurlijk...8-)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Breaking news: mijn vrouw wil haar Panda zelf houden dus heb ik gewoon mijn “eigen” Octavia om mee te nemen.

Dat betekent dat ik door het hele land kan rijden en dat Schagen vervangen zou kunnen worden voor iets centraals. 

Een datum zou ook nog op 15 september kunnen? Want dan is er geen Formule 1....  :bier: 

En Schagen mag ook gewoon nog blijven hoor want het is er erg leuk weet ik uit eigen ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Wasmachineman zei:

mijn vrouw wil haar Panda zelf houden dus heb ik gewoon mijn “eigen” Octavia om mee te nemen.

Wat een kanjer toch weer dat ze de Skoda zomaar aan je afstaat.....Moet je koesterenzo'n kanjer....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe