Ga naar inhoud

Nieuw op het Forum


frnsvdw
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Net een echte Skoda gekocht  

Octavia Combi Uitvoering 1.6 TDI Ambition Businessline DSG
Dit is mijn eerste Skoda hiervoor 3 Volvo's en de laatste was een Renault  Grant Scenic 
Nu maar hopen dat deze Skoda mij gaat bevallen al heb ik daar het volste vertrouwen in.

e7bc4553-f671-457e-9833-fcbb9dbe0a4e.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Frans op dit leerzame forum.

Veel veilige kilometers met je O3.

Ga je ook nog dingen veranderen aan je auto, bijvoorbeeld extra accessoires of instellingen (laten) veranderen via VCDS?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, VAG-man zei:

Welkom Frans op dit leerzame forum.

Veel veilige kilometers met je O3.

Ga je ook nog dingen veranderen aan je auto, bijvoorbeeld extra accessoires of instellingen (laten) veranderen via VCDS?

Dank je wel VAG  man,

Wet je hoe ik het goedkoopst mij Navi kan updaten en weet jij welke ik heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, frnsvdw zei:

Dank je wel VAG  man,

Wet je hoe ik het goedkoopst mij Navi kan updaten en weet jij welke ik heb?

Welk type zul jij het beste kunnen vertellen lijkt mij. Columbus of Admundsen lijkt mij. Ik neem aan dat dit in het instructieboek te vinden is.

Het goedkoopst navigeren doe je op je smartphone. Zelf doe ik dit ook. Ik maak gebruik van de app Waze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Rosinfield zei:

Welkom, het verbruik valt nog wat tegen zie ik

Voor zo'n oude Toyota SUV, valt het nog wel meer. (brandstofverbruik is van een Toyota RAV4 uit 2006).?

En natuurlijk welkom Frans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Rosinfield zei:

Waar slaat die Spritmonitor waarde dan op? Die is dus niet van een Toyota, maar ook niet van je Octavia 1.6 tdi lijkt me?

De cijfers kloppen niet had de laatst nummers van chassis gebruikt.

Waar haal ik deze Spritmonitor gegevens vandaan?

En idd het is een 1.6 TDI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Spritmonitor kun je een account aanmaken. Wanneer je daar na iedere tankbeurt de km stand en het aantal liters invult, wordt je verbruik keurig bijhouden. Dat kun je dan hier via je profielinstellingen importeren zodat het in je berichten te zien is

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe