Ga naar inhoud

VAG-man stelt zich voor


VAG-man
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, ik ben Johan en woon in de gemeente Hardenberg. Zoals mijn nickname al aangeeft ben ik een echt VAG-man. Heb al een aantal Audi's, VW's en nu ook een Skoda mogen rijden. Mijn eerste auto was een Opel Ascona 1.6S uit 1977, gevolgd door Vauxhall Cavalier 2.0 Sports Hatchback, Audi 5000 Turbo CS, VW Golf II 1.6D, VW Golf III 1.9TDI, Hyundai Lantra Station 1.9D, Audi 90 B2 1.6TD, Audi A2 1.4TDI Colour Storm en nu een Skoda Superb Ambition Businessline Combi 1.8TSI uit 2010.

Ik ben echt een autoliefhebber en doe het onderhoud zoveel mogelijk zelf. Ben in bezit van een ruime garage met poetsbrug en maak veelvuldig gebruik van een originele Ross-Tech Hex-V2 kabel.

Over de S2 weet ik nog niet veel, dus zal hier de nodige vragen stellen mocht ik het antwoord niet kunnen vinden. Uiteraard probeer ik ook zoveel mogelijk inbreng te geven.

Ik zal later nog even een fotootje plaatsen, want heb nog geen één van Suppie.

Ik hoop hier een fijne tijd te hebben op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 5000 (Audi 200) is uit Duitsland geïmporteerd en was van een Amerikaanse legerofficier die in Duitsland gelegerd was. Gekocht door een familielid met ca. 90k kilometers op de teller ruim 30 jaar geleden. Na 2 jaar heb ik hem gekocht en ruim 13 jaar in bezit gehad en verkocht met ca. 165k kilometers.

Zal ook daar een fotootje van plaatsen.

 

Hier een foto van mijn vorige liefde die ik 6,5 jaar heb gereden.

20181219_154834.jpg

aangepast door VAG-man
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe