Ga naar inhoud

Even voorstellen: Ik & RS


Duijzer
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,
Net nieuw op dit forum. Wel zo fatsoenlijk om je dan even aan de digitale voordeur voor te stellen: Ik ben Pieter Duijzer, 44 jaar afkomstig uit het mooie Brabant.
In het begin van deze eeuw actief geweest als verkoper bij een dealer. In 2008 een Octavia Tdi gekocht waar ik 10 jaar plezier van heb gehad. Dus de volgende moest weer een Octavia worden. Proefrit in een benzine versie gemaakt, maar toch weer voor een diesel gekozen ondanks dat ik niet zo heel veel rij. Op basis van wat eisen (DSG, wat meer vermogen, sportstoelen en zwart) gezocht naar een 2.0 Tdi of een RS Tdi. Na een jaar zoeken in Nederland eigenlijk geen passende auto kunnen vinden, uiteindelijk uit Duitsland een Luxemburgse RS Tdi geïmporteerd. Wat modificaties doorgevoerd en wat handigheidjes gemonteerd. En even langs TVS geweest voor DSG optimalisatie en (als je er dan toch bent...) tuning.  Daarna een glascoating voor langdurige bescherming. Ik rij er ondertussen bijna een jaar in en ben zeer tevreden! Het is een fijne gezinsauto, ruimte zat, je valt niet op maar als het nodig is kun je toch flink vaart maken.

Ik heb er zwarte Gemini 18"met winterbanden onder, in de zomer staat hij op zilverkleurige sloffen.

IMG_3630.JPG

IMG_1989.JPG

0337914607003.jpg

0337914607007.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, VAG-man zei:

Welkom Pieter. Mooie O3 heb je.

Ben je al langer bekend met glascoating? Ik denk er ook aan, maar heb mijn twijfels over de volgens het bedrijf levenslange verzegeling van je lak.

Ik ken het al langer, maar dit is de eerste auto waarbij ik het heb laten doen. Levenslang is een grote claim, ik geloof dat niet. Wat ik zie is dat vuil en vocht zich nauwelijks hecht, dus autowassen (niet in de wasstraat!) gaat heel makkelijk. Ook je velgen etc zijn veel gemakkelijker schoon te houden. De glans van je lak is dieper en intenser en hij is minder vatbaar voor kleine krasjes. Ik heb een glansgarantie van 5 jaar, maar ik breng hem om het jaar even bij de poetser om hem lekker schoon te laten maken en gelijk een lakcontrole te doen. Dan is het maar bijwerken, zeg maar onderhoud van de lak.
Wat ik begrepen heb van anderen lopen de prijzen nogal uiteen. Er zijn er die echt de hoofdprijs vragen, er zijn er ook die onder de titel 'glascoating' rommel leveren. De kunst is om een adresje te zoeken waar je voor een redelijke prijs een goede coating hebt. Als je interesse hebt, stuur me een berichtje, bij mij in de buurt zit een goede. Als een bestaande klant je aanbeveelt krijg je een mooie prijs. Reken er wel op dat je je auto twee dagen moet missen.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je aanbod Pieter. Ik denk dat jou detailadres in Brabant is? Dat is mij te ver vanuit de kop van Overijssel. Mag ik je vragen wat jij kwijt was voor de glascoating en ook de jaarlijkse inspectie? Mag ook via pb. Mijn S2 zit rondom in de lichte krassen, zelfs het dak zit eronder. Waarschijnlijk allemaal door de  wasstraat

aangepast door VAG-man
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe