Ga naar inhoud

ff voorstellen.


marty
 Delen

Aanbevolen berichten

hallo iedereen.

mijn naam is Martin en sinds kort in het bezit van een Yeti uit 2012.

auto rijdt heerlijk , reeds vele kilometers gemaakt .

de 1.2 benzine met dsg-7 heeft met mijn rijstijl (nog) geen moeite.

IMAG0889.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, niets bijzonders eigenlijk.

ik heb alleen even getwijfeld of de 1.2 sterk genoeg zou zijn voor de Yeti.

toch niet ëën van de lichtste.

 

ik vind alleen de ''sport'' stand verwarrend.

de bak schakelt wel erg laat op en de motor maakt erg veel toeren.

wel handig met invoegen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is een van de DSG bekende ongelukkige eigenschap. Met de standaard software wordt er in D te snel en in S te laat opgeschakeld. Ik heb zowel bij mijn Yeti 1.2 als bij de 2 Fabia's daarna de software laten aanpassen ( in D wat later, in S wat eerder opschakelen). Kan bij bedrijven als JD, TVS en VAG techniek. 
Motortje is idd krachtig genoeg, maar wat extra (bij dezelfde bedrijven), is wel zo prettig. 
Het is eigenlijk van de zotte (want puur een kwestie van emissie eisen ten koste van driveability), maar ik calculeer aanpassing van de DSG bij aanschaf van een nieuwe auto, voor het gemak maar meteen bij de prijs in. En velen met mij.  

aangepast door Rosinfield
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe