Ga naar inhoud

Nieuwe Superb


domherre
 Delen

Aanbevolen berichten

Welcome terug @domherre en in kronen klinkt dat als een aderlating en word het in euro's toch weer een beetje aantrekkelijker.
Maar goed één ding zal je in het zweedse zeker profijt van hebben en dat is de Webasto !
Hier zijn er ook ollanders die ze in laten bouwen voor die 4 dagen vorst die we per jaar hebben, en dan vind ik het een beetje overdone !
Maar geen carterverwarming op de wagen ? Dit heb ik toch vele keren gezien in Noorwegen in mijn vakantie's dat ik daar was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo EdK,

nee, een aparte carterverwarming hebben we niet, maar dat is ook niet nodig met een Webasto. Met die laatste wordt de motor én het interieur opgewarmd. Maar, de carterverwarming wordt hier nog veel toegepast. Het nadeel hiervan is dat je altijd elektriciteit in de buurt moet hebben. 

En een Webasto is ook prettig in de zomer want hij kan ook zorgen voor een koel interieur als je instapt. Misschien we handig met leren stoelen, vooral met een korte broek.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...
  • 2 jaren later...

Mooi te lezen, alleen zul je straks bij de IV80 je rit naar nederland wel moeten plannen mbt bijladen ....
En kwa ruimte , je zal misschien iets in moeten leveren, maar dat zal te accepteren zijn lijkt me

Maar staat de IV80 al voor de deur ? of wanneer kun je hem in ontvangst nemen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie.

We hadden besloten om niet meer met de auto naar Nederland te rijden. Als je wat ouder wordt zie je daar tegen op. Het verschil in verkeer, vergeleken met hier is groot. 

En wat de ruimte betreft, ik denk dat het nog steeds erg toereikend zal zijn. 

De auto halen we op Tedde Pinksterdag, dat is geen zondag hier. Zal wel een paar foto's plaatsen.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, VAG-man zei:

Ongelooflijk zeg bijna 1:18 gemiddeld voor de Superb

Ach denk dat het voor deel ook komt doordat men daar niet zo hard kan rijden als hier in NL of D.
Weet nog dat ik naar Noorwegen ging voor vakantie , eerste keer met een diesel en tweede keer met een benzine....
En nooit meer zoveel kilometers op een tank kunnen rijden als dat ik daar deed !
Tsja max 90Km/pu en vaak reed je nog langzamer, dus was zeker geen aanslag op verbruik
En vermoed dat dit voor Paul ook opgaat waardoor hij 1 op 18 kan halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe