Ga naar inhoud

voorstellen


patrick
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo, alsnog even voorstellen.

Ben Patrick en sinds enkele weken in bezit van een schitterende Octavia Combi 1.4 TSI uit 2013 met 31.000km , geimporteerd uit Duitsland.

Sinds de dag van aflevering van de Octavia rijd ik er met tegenzin mee. ..trillen/brommen, gewoon niet fijn.
Hiervoor heb ik tijdelijk als voorloopauto met een Superb gereden met DSG automaat.
Dat was mijn 1e kennismaking met de DSG automaat en was geweldig.

Heb veel geld betaald voor een 2e hands Octavia en deze moet vele jaren meegaan.
Heb er alleen weinig vertrouwen in dat dit laatste gaat gebeuren.
 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Rosinfield zei:

Welkom Patrick! Zoals elders besproken software aan laten passen van DSG en je zult zien dat het een wereld van verschil is. 
Had die Superb wellicht een DSG6 (met natte koppeling)?

Hoi Rosinfield.
Ik wacht morgen nog even de reactie van de dealer af en zal dan zelf maar de software laten aanpassen.
De Superb was ook een DSG-7

34 minuten geleden, Wasmachineman zei:

Welkom Patrick! Heb je zelf geïmporteerd of heeft een bedrijf dit voor je gedaan?

Hoi. Nee heb import niet zelf gedaan. Heb 'm gekocht via een Skoda servicedealer. Die heeft het voertuig in Duitsland gekocht en geimporteerd etc.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe