Ga naar inhoud

Remmen vervangen Fabia GL. keuze genoeg?


robert14
 Delen

Aanbevolen berichten

na een paar maandjes rijden sinds de aankoop van de fabia GL in dec2017 zijn de remmen aan vervanging toe. Klusje wat prima zelf te doen is. Echter de keuze is reuse

Gaat om de blokken en schijven voorzijde (256mm). Schijven zitten nog net boven de grens, 19mm dikte is minimal en ik zit op 19.3. Dus schijven ga ik uit voorzorg ook direct vervangen. Heb al even zitten shoppen op Winparts, maar zoveel keuze. Toch gaan voor de bekende merken? Zelf neig ik ernaar om gewoon blokken/schijven van Bosch te kopen, prima ervaringen mee in het verleden met andere auto's. 

Zijn er hier nog mensen die ervaringen hebben met andere merken? Tevens direct maar een beurt en alle filters vervangen aangezien mij onbekend is wanneer deze voor het laatst zijn vervangen. Ik rij zo'n 50.000km per jaar. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet zelf er altijd brembo of bosch schijven op. Met bosch of ferodo remblokken. 

Bij meerdere auto's zonder problemen.

tip: check mister auto eens, stuk duidelijker dan winparts én vaak goedkoper ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe