Ga naar inhoud

Aangenaam


RS88
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste allen,

Mijn naam is Ronald, woonachtig in Eindhoven en ik heb vorige week mijn eerste Skoda aangeschaft. 

Het is een Octavia Combi geworden met een 1.6 tdi uit 2014. Bijna 71k gelopen, dus voor een dieseltje een mooie km-stand. 

De octavia is Elegance uitgevoerd, dus voorzien van de nodige extra's. De chromen dak- en deurlijsten, half lederen stoelen, het columbus navigatie systeem en de 17 inch velgen hebben de aandacht getrokken om naar deze auto te gaan kijken. 

Ik heb wat upgrades in gedachten, bijvoorbeeld de inbouw van een elektrische achterklep en een achteruit rij camera. Op dit forum hoop ik technisch wat meer te weten te komen over de auto. Tips zijn uiteraard welkom, net als andere eenvoudige upgrades van de auto!

Foto's kan ik helaas nog niet tonen, hij staat nog braaf in de garage voor zijn eerste onderhoudsbeurt. Wordt uiteraard vervolgd!!

 

Groet,

Ronald

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

En na korte tijd ga ik het forum weer verlaten. De Skoda vliegt er weer uit vanwege 8.000 euro aan reparatiekosten...

Kwaliteitje, die volkswagens. Hoop dat jullie meer geluk hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, RS88 zei:

En na korte tijd ga ik het forum weer verlaten. De Skoda vliegt er weer uit vanwege 8.000 euro aan reparatiekosten...

Kwaliteitje, die volkswagens. Hoop dat jullie meer geluk hebben.

Volgens mij heb ik dat over de laatste 20 jaar nog eens betaald aan onderhoudskosten (met Skoda en Seat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe