Ga naar inhoud

Marc stelt zich voor


MarcW
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo mede skodarijders,

Na 3 jaar in een leaseskoda te hebben gereden (Octavia III station) en van baan te zijn gewisseld toch maar zelf een Octavia III station uit 2013 gekocht. 

Met mijn 1,95 m lengte kan ik goed zitten en omdat de Octavia  me voorheen ook al als een goede, comfortable en stille reisauto heeft kunnen boeien, was de aanschaf een no-brainer.

Met z'n 1,2 TSI motor, een formidabele kofferbak en trekhaak heb ik alles wat ik in een auto zoek.

Wellicht dat ik me eens ga verdiepen in  Chiptuning want hij mag van mij ietsje pittiger worden.

Naast mijn Skoda heb ik ook een BMW GSA "voor den vrije tijd" en zal ik ongetwijfeld de Skoda ook gaan gebruiken als motorhanger trekker (mijn vrouw rijdt ook motor).

Groeten vanuit de kuststreek,

Marc

 

 

aangepast door MarcW
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Marc, de bedrijven die Rosinfield noemt, daar zit je goed voor tuning en er zijn er nog wel een paar (en veel twijfelachtige adressen). Voor je gaat tunen, voor jezelf even bedenken of je op Euro98, of eventueel op benzine met octaangetal 100 of 102 wil gaan rijden, en vooraf zorgen dat je die brandstof dan ook in je tank hebt. Een tuner kan de auto afstellen voor optimalisatie op een bepaald octaangetal, de motor kan daar omheen de ontsteking bij wat andere brandstof wel aanpassen, maar de speelruimte is beperkt. Als je de auto op maximaal vermogen laat tunen bij octaangetal 102, moet je geen euro95 gaan tanken, want dat vindt het motorblok niet fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marc welkom hier.

En blijven fijne blokken die boxers van BMW

Zelf jaren lang een R1100RT gehad en was één van de fijnste motoren die ik gereden heb.
Toch wel een beetje jalourse op je GS (A)
Trouwens wat is het verschil tussen de GS en de GSA ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe