Ga naar inhoud

Eerste schade


Busje
 Delen

Aanbevolen berichten

Vorige week maandag (carnavalsmaandag) ging ik naar de apotheek. Helaas was deze i.v.m. carnaval gesloten. Toch ging de slagboom open dus rij ik de parkeerplaats op. Mij niet realiserend dat ik er niet zonder uitrijkaart  vanaf kom. Ik parkeer ga naar de deur van de apotheek, dicht.

Terug naar mijn auto. Slagboom omhoog proberen te bewegen. Ging niet. Had de automaat niet in de vrij gezet, auto is zo sterk dat hij hem zo door de handrem trekt. Het gevolg de motorkap dreigt klem te komen zitten onder de slagboom. Dus  snel achter het stuur de keuzehandel in de achteruit, liep hij met de punt van de deur (deze was openen) tegen een varkensrug. Gevolg een ezelsoor aan de deur, terug gebogen, maar dat nooit weer zoals het geweest is.

Woensdag naar schadehersteller, omdat de hele deur gespoten moet worden kost dit geintje bijna € 500,--.  Ik denk dat ik het maar buiten de verzekering om regel. Dat is pijn geld.

 

_DSC0792.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die knullige schades zijn de pijnlijkste. Bij veel verzekeringsmaatschappijen kun je de schade gewoon op kosten van de verzekering laten herstellen, en heb je de tijd tot je nieuwe verzekeringsjaar ingaat, om te kiezen of je alsnog zelf de schade gaat betalen (en dan dus betalen aan de verzekering) of dat je het toch voor de verzekering laat. Dat geeft je de kans om de beste optie voor je zelf te kiezen, zonder tijdsdruk (tenzij je toevallig net aan het eind van je verzekeringsjaar zit).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt wel mee, je moet alleen op tijd weg zijn. (heb ruim 10 jaar in het zuiden gewoond, en daarvoor ook al jarenlang met vriendengroep vaak een carnavalsavond in het zuiden gevierd) De clou is dat je weg moet wezen als er bijna alleen nog zatlappen en ruziezoekers overblijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur ago , Cordoba said:

Valt wel mee, je moet alleen op tijd weg zijn.

Nouuuuuu, je kunt beter die week het zuiden geheel mijden........... het meest veiligst !
Ze zullen je maar dwingen om een polonaise te lopen......duhhhhhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe