Ga naar inhoud

Afgunst


Busje
 Delen

Aanbevolen berichten

Hebben de mensen die recent een nieuwe auto hebben geleaset of gekocht ook last van afgunst, en hoe ga je hiermee om ?

Een paar voorbeelden.

Een paar weken geleden reed ik op de A73 zuidelijke richting ter hoogte van Venlo, was het ziekenhuis voorbij en dan buigt de A73 naar het zuiden. Rechtdoor wordt het de A74 richting Duitsland. Dan gaan twee banen naar rechts. Dus ik rij op de rechtse baan 110 km/u links vrij, zit er een Peugoet 307 in mij koffer waarom, weet ik niet. Een soortgelijk situatie maak ik mee op de N570 op zaterdagmorgen rond 6:45 uur. Vierbaansweg rij rechts 55 a 60 km/u je mag daar 50, links vrij, zit er een oude Toyota Corolla op mijn bumper kon in de binnenspiegel niet zien dat er een voertuig achter mij zat alleen via de buitenspiegel.

Doe je op de zaak in de ogen van een collega (iets kleins) fout waar hij min of meer last van heeft. Krijg je de opmerking dat hij de volgende keer wel een deuk in je auto rijdt.

Kinderachtig gedoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja @Busje ik herken dit wel , vooral dat vooruit proberen te duwen.

En ik heb dan ook een stikker laten maken en ligt klaar om geplakt te worden..
Daar ik geen reclame voor me dealer wil maken gaat die stikker over die dealer reclame heen.
En heb als tekst gekozen " ZIJN DIT NU DIE 2SECONDEN AFSTAND ? "

Eens kijken wat dit voor reacties gaat geven op de weg als die er op zit.....
Maar het gedruk ervaar ik ook vaak met me bedrijfswagen hoor, en dat is een Caddy met al een 185K erop.
Dan zijn er ook van die mensen die je gaat inhalen en als ze dan zien dat ze door een Caddy worden ingehaald gaan ze weer gas geven en dan gaat ik er maar weer achter tot ze weer op inhaalafstand zitten en dan krijg je weer hetzelfde verhaal.
Maar ja als ik erachter blijf dan ervaren ze het weer als dat ik aan het douwen ben.......

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik het niet iedere week. En vaak zit ik al voor 6:00 uur op de weg dan valt het in onze regio qua drukte, en aso gedrag wel mee.

On 10-1-2018 at 17:31, EdK said:

 


En heb als tekst gekozen " ZIJN DIT NU DIE 2SECONDEN AFSTAND ? "

 

Edk, mag ik zo vrij zijn, waar heb je deze laten maken ?8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.stickerland.nl/kentekenstickers-c-117.html?gclid=CjwKCAiA1uHSBRBUEiwAkBCtzfzdvub0TYiICBGQ5JtTyMBYL1Ti9JNh8fJdq3yXFWCLSJ5TKxaGAxoCPOQQAvD_BwE

 

Ze hebben vaste teksten en vrije tekst zodat je zelf kunt bepalen wat er op moet staan !
Heeft wel een beperking van aantal karakters en spatie is bv ook een karakter....
Word netjes verstuurd en duurde bij mij een week, waarin je ook nog netjes op hoogte word gehouden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎10‎/‎01‎/‎2018 at 17:31, EdK said:

Dan zijn er ook van die mensen die je gaat inhalen en als ze dan zien dat ze door een Caddy worden ingehaald gaan ze weer gas geven en dan gaat ik er maar weer achter tot ze weer op inhaalafstand zitten en dan krijg je weer hetzelfde verhaal.
Maar ja als ik erachter blijf dan ervaren ze het weer als dat ik aan het douwen ben.......

Tja, in dat soort gevallen schakel ik terug en geef ik een stoot gas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Bij mij hangt er een Low & Slow sticker op, als ze gaan duwen, wat vaak zat gebeurd, ga ik nog wat slomer, dan ga ik van kalm rijgedrag naar " ik heb er geen zin meer in rijgedrag " , en dan kruip ik extra traag en schuin over de volgende drempel, geniet er dan stiekem van als ik die rode koppen in mijn achteruitkijkspiegel zie glimmen 😂

aangepast door JeSko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe