Ga naar inhoud

The Karoq


domherre
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Na een afwezigheid van twee jaar, weer terug hier op het forum. Na onze Yeti die we na drie jaar trouwe en vooral fijne diensten, rijden we nu een Volkswagen Sportsvan. 

Maar, ons Skoda hart bloeide weer op nu de Karoq op komst is.  Gisteren zijn we op uitnodiging van onze dealer (Audi, Volkswagen, Skoda en Seat) gaan kijken naar de Karoq. Hij was er maar een dag. Zodoende honderd kilometer gereden om de auto te zien. En om eerlijk te zijn was er geen Waw gevoel. De keur viel om te beginnen tegen en wat ons nog het meest tegenviel was de donkere binnenkant. Alles was zwart. Zelfs het dak aan de binnenkant was zwart.

Wel moet ik zeggen dat de dealer weinig werk had gemaakt om de auto te presenteren. Als ik de kans had om als eerste een Karoq te laten zien zou ik hem wat beter uit laten komen. De auto stond wat "verloren" tegen een muur gezet. 

Maar goed, het is een wel een mooie auto, met een fijne zitpositie. En wat ons het meest opviel, de auto is super stevig gebouwd. Als je de deur sluit is of je een bankkluis dicht doet. Dat kom je bij andere merken niet tegen.

Nu is mijn vraag, heeft iemand foto´s of video's van een licht leder interieur wat als extra te bestellen is. Tenminste, hier in Zweden is deze extra te bestellen. Hier is zo wie zo de auto ruim bedeeld met extra's in vergelijking met Nederland. Zo is bv het VarioFlex van de achtstoelen standaard.

Groet, Paul

 

IMG_0808.jpg

IMG_0807.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steelgrey toch, of een andere kleur? @EdK heeft juist een paar foto's van een witte Karoq bij zijn dealer geplaatst, maar geen interieurfoto's. Zwarte hemelbekleding is normaal binnen de Vaggroep alleen voor speciale uitvoeringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur ago , Cordoba said:

EdK heeft juist een paar foto's van een witte Karoq bij zijn dealer geplaatst,

ehhhhh die is ook steelgrey hoor @Cordoba , staat ook bij me dealer een RS in steelgrey en het is een kleur waar je aan moet wennen maar toch erggg mooie kleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Karoq die dan hier in NL bij dealer stond was ook met zwarte bekleding uitgevoerd.....
Als dit lichte was geweest dan had ik er nog wel even naar toe gereden om wat pictures te maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die achterbank had je volgens mij wel in de Fabia gewild @EdK. Ik heb de eerste 20 minuten van de review bekeken, en het ziet er uit als een serieuze review in een rustig en duidelijk tempo, met goede punten maar ook kritische kanttekeningen over de gemaakte keuzes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Busje said:

Dat systeem had de Roomster toch ook. Kon je ook neer klappen en eruit nemen.

Klopt @Busje het is begonnen in de Roomster en toen was ik er al heel erg gecharmeerd van en in de Yeti zit / zat het ook.
En wat mij betreft leveren ze het in elke Skoda ! Van mij mag het zelfs als optie aangeboden worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Maar die stoelen zullen wel duurder zijn dan een achterbank die in delen kunt neerklappen. Daarbij valt het mij op dat dit alleen bij wat hogere Skoda wordt toegepast.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur ago , Busje said:

Maar die stoelen zullen wel duurder zijn dan een achterbank die in delen kunt neerklappen

Ongetwijfeld zullen ze duurder zijn, maar die extra euries zou ik er zeker voor over hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe