Ga naar inhoud

Te koop gevraagd LM Skoda velgen


Busje
 Delen

Aanbevolen berichten

Voor mijn Rapid zoek ik LM Skoda velgen, de banden zijn voor mij onbelangrijk. Daar deze toch vervang worden.

Het gaat om :

15"of 16" wielen

Steek 5 X 100

ET 38

Naaf 57.1 mm

Velgen moeten in goede staat zijn.

Het liefst in de provincie Limburg of oost Brabant.

Serieuze reactie via pm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik via www.reifen.com  een set stalen velgen met Nokian WR D4 XL in de maat 185/60 R 15 banden besteld.€416,-- inclusief montage en verzending. Dit is een scherpe prijs in NL was ik zeker € 100,-- meer kwijt.:P:)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nokian banden ooit in Noorwegen moeten aanschaffen daar ik toen met de RR een klapband in de middel of nergens kreeg.
En tsja conti had men niet maar wel de Nokian, dus tsja dan die er maar op.... maar vond het een zeer fijne band met goede grip en redelijkstil.
Dit waren dan wel zomerbanden hoor....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat ik voor deze band heb gekozen is het feit dat ik op de F1 in 2004 bij de dealer toen ook Nokians 'kreeg' als winterband. En vooral in de sneeuw zijn die echt goed. Nu ook lees je de autoweeknummer 45 de winterbandentest eindigt het merk op plek 11. Alleen is de slijtage wat hoger dan gemiddeld. Aangezien ik op de winterband toch niet zoveel km rij (ze zitten er minder lang onder dan zomerbanden)en ik iedere 3 a 4 jaar de auto inruil lijkt mij dat een verstandige keuze.

Op de Space Star heb ik Vredestein winterbanden, dit is meer een Allweather band heb ik de indruk. Om nu te zeggen dat deze slecht zijn gaat wat te ver. De Nokians vind ik beter De Space Star heeft nu +/-80.000 km op de teller. en is bijna 4 jaar oud. De zomerbanden zijn eigenlijk op, hebben tussen de 2.5 en 3 mm profiel, maar de winterbandjes zitten nog tussen de 5.5 en 7 mm. Ik rij nog steeds op de zomerbanden en die worden voor de laatste week ook niet meer gewisseld.

aangepast door Busje
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Busje said:

En vooral in de sneeuw zijn die echt goed.

Tsja het is niet voor niets in Scandinavië een populair merk met hun vele sneeuw.
Maar zag toen ook winterbanden in Noorwegen bij die bandenboer liggen met allemaal spike's er op....dus ja het kan nog extremer blijkbaar daar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe