Ga naar inhoud

Ff voorstellen


Areen
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben Areen, 35 jaar, woon in mooie Twente.

Ben sinds paar weken een tevreden eigenaar van een Skoda Octavia Combi Businessline 2014 :) 

Intussen al een ritje naar Kroatië achter de rug, so far so good niets te klagen over de comfort en rijervaring over de Skoda.

A.s. vrijdag ff naar de dealer om Mijn Skoda module te laten inbouwen https://www.skoda.nl/mijn-skoda-app

Ben benieuwd, heeft iemand al hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6-9-2017 at 9:39 PM, Cordoba said:

Welkom Areen. Ik heb eigenlijk nog maar weinig gehoord/gelezen dat mensen achteraf de Skoda-module hebben laten inbouwen, ik ben benieuwd naar je ervaringen, en of je het ook achteraf het geld waard vind.

Danku danku.....het is vandaag gebeurt in Enschede, wat een service, ben er dik tevreden mee.

Module was incl. inbouw 99 ipv 249, dan rook ik maar 9 sigaren minder :P

Zoals omschreven....hij doet wat ie moet doen. kortom niets te klagen :)  (tot nu toe)

On 7-9-2017 at 6:18 AM, Rosinfield said:

Welkom Areen. 
Wat is "de Skoda module"? Is dat hetzelfde als Skoda connect? 

Danku.....Nee dat is helaas niet t zelfde.

https://www.skoda.nl/mijn-skoda-app

https://www.skoda.nl/skoda-connect/infotainment-online

Helaas is mijn Octavia niet geschikt voor de connect wat ik graag zou willen hebben :( 

aangepast door Areen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja het is een leuke gadget, maar bv met betaald parkeren en bij wegrijden dat de transactie dan stopt.
Wel klinkt leuk en handig, maar heb ook al verhalen gelezen dat men er blind op vertrouwde en ergens één uur had geparkeerd maar uiteindelijk 4,5 uur kon afrekenen.
Dus je moet uiteindelijk blijven checken en dus mijn inziens het gemak alweer verdwenen.
En dan kan het ook niet gekoppeld worden met bv yellowbrick wat ik gebruik voor privé parkeren.

Tsja de andere gadgets van km registratie / of me handrem wel aangetrokken staat etc ..... tsja leuk maar die controleer ik ook als ik uitstap..
Dus voor mij persoonlijk is er toegevoegde waarde voor deze gadget , maar kan voor een ander uiteraard geheel anders zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem met parkeer-apps, onverschillig of dat nu yellowbrick of een andere is, is dat een storing in de verbinding tot hele forse kosten kan leiden. Een poosje terug zelfs iemand op tv, die ook aan de hand van getuigen kon bewijzen dat ie minder dan een kwartier geparkeerd had, maar door een bug in de app, of korte storing bij de server van de app uiteindelijk een paar honderd euro mocht aftikken, zelfs dat er op een gegeven moment opnieuw parkeergeld werd betaald voor een parkeerplaats op tientallen km's afstand was geen reden om het betalen van de vorige plek te stoppen. Ook geld terug wegens fout in het systeem was 'onmogelijk' volgens de beheerders, voor mij reden om gewoon geen parkeer-app te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb m sinds 2 weken terug, en tot nu toe vind ik m wel een leuke toys om mee te spelen. Verder na het bouwen van de MIjnApp is op de radio (blijkbaar) paar extra info vrijgekomen.

Even een andere vraag, heeft iemand ervaring met MirrorLink of SmarLink, dit is het enige wat ik op dit moment in mijn Skoda 2014 mis. Na aantal keren bellen met dealer blijkt dat het alleen vanaf 2015 dat te bouwen is mits bij sommige modellen standard erop zitten. Is hier een alternatief voor? Of kan ik alvast een andere autoradio kijken?

https://www.navaudio.nl/merkgebonden-autoradio-s-/skoda/skoda-octavia-2013-android-autoradio-navigatie-full-europa-incl-hd-scherm-6193

 

Alvast bedankt voor jullie info/hulp :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe