Ga naar inhoud

Fabia 2 2011 Chroom randje pook.


fabia 3 cilnder
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik ben sinds april de gelukkige eigenaar van een Skoda Fabia combie uit 2011.  De Fabia heeft een versnellings pook met een chrome randje er om heen. Alleen is dit randje gaan schilveren, en er is al een stukje uit gevallen. Waar kan ik zoiets halen zonder de hele pook te vervangen? Heb al op super skoda gekeken maar die hebben het niet. De dealer wil me een nieuwe pook aansmeren, terwijl ik alleen het chrome randje rond de versnellings cijfers nodig heb. 

Zie foto(niet mijn auto)

Wie kan mij hierbij helpen?

Mvg,

Stefan

InkedPhoto1248_LI.jpg

aangepast door fabia 3 cilnder
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je toch bij superskoda niet goed hebt gekeken want kijk maar eens op deze link http://www.superskoda.com/Skoda/FABIA-II/Fabia-II-07-11-complete-shift-boot-knob-set-from-the-FACELIFT-model-CHROME

En als ze de chroomring daar niet los hebben dan zit je toch vast aan een hele pookknop.
Maar zou toch ook de prijs eens opvragen bij de dealer, want alleen dit kopen bij superskoda met verzendkosten en verder niets aan gadgets erbij nemend kun je
bij dealer wel eens goedkoper uitzijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het topic nu pas (afgelopen dagen was zowel het internet, als radio/tv-kabel er hier voor zo'n 25.000 mensen voor zo'n 48 uur uit de lucht met slechts een onderbreking wel signaal). Andere optie zou zijn om een pookknop met verlichting te monteren, dat zou qua prijs vergelijkbaar zijn met de andere optie als ik het goed heb. (kun je bijv. schakelpatroon verlichten samen met dashboardverlichting en in de kleur van je dashboardverlichting, dus groen voor Skoda).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe