Ga naar inhoud

Funrover LS001


HvdOever
 Delen

Aanbevolen berichten

Tsja ze kunnen veel voor weinig geld dat is een feit.
Inbouwen ( passen ) zal ook geen problemen opleveren.

Maar hoe is het met kaart update's ?  want de wegen veranderen in loop van de tijd alleen al in nederland regelmatig en bv met de zenec's heb je een downloadcenter waar je voor redelijke tarieven redelijk up to date kaart materiaal kunt aanschaffen.
Hoe is de verdere ondersteuning mbt firmware tbv unit / bleutooth en GPS correctie updates ?

Dit zijn dingen die bij Zenec ( wat ik als voor beeld hou ) goed tot zeer goed geregeld en als ik ze mail met een probleem dan heb ik met een 2 a 3 dagen een antwoord.
Oke daar betaal je uiteraard meer voor, maar je word niet aan je lot overgelaten.

Dan weet ik niet of je een maxidotscherm tussen de KM / toerenteller hebt zitten en zend de unit van jou hier de gegevens naar toe.
BV als je radio aanhebt dan je dan de zender in display ziet.
Heb je stuur bediening en zo ja , gaan die werken op de unit ?

Dan zijn er velen op andere fora die dit soort units als jou hebben aangeschaft, maar hoor je praten over de mindere kwaliteit van het geluid van de radio bv.
Tsja voor zo'n prijs kun je geen Pioneer / JVC of Kenwood geluid verwachten..

Maw het blijft een gok, en dat die slaagt ligt ook aan je eisen, als je top of the bill voor die prijs verwacht dan zou ik er niet eens aan beginnen...
Als je weinig verwachtingen hebt dan kun je de gok nemen en er één aanschaffen, en als tegenzit en je bent een beetje handig dan en geen hoge eisen dan kun je de gok nemen.

 

Ik heb wat jaren terug een Zenec aangeschaft en ben hier zeer tevreden over, ja hij is wat duurder maar de ondersteuning is gewoon goed.
Ligt nu in de planning om een andere Skoda te nemen en daar past helaas geen Zenec in, maar anders had deze er zeker weer ingegaan.

Ben zeker duurder uit dan waar jij je oog op hebt laten vallen, maar hij is nog altijd beter en goedkoper dan een orginele VAG unit.

Maw de keuze zal je zelf moeten nemen, als ik de keuze moet maken voor mezelf dan hoef ik die chinese spullen niet in mijn wagen te hebben.
Die goedkope prijs komt toch ergens vandaan, ook daar willen ze er aan verdienen dus tsja waar bezuinigen ze dan op ?

 

Maar goed mocht je hem aanschaffen en inbouwen dan zien we graag een review van je tegemoet , over hoe de unit bevalt na enkele maanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe