Ga naar inhoud

Rubber mattenset Fabia 2 Combi


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Omdat ze niet in mijn volgende Fabia passen. Voor de liefhebber af te halen in Amsterdam.
De vier interieur matten voor €20, de kofferbak mat eveneens. Samen voor €35.
Aanschafkosten waren meer dan het dubbele, er mankeert niets aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze nog een DOT nummer ??
Zijn ze haarscheurvrij ?
Enne voor die prijs zijn ze toch wel gewassen en in rubber Oil of Olaz gezet ??

 

 

 

:D:D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel @Skoody Boo volgens mij ben jij één van de weinige actieve leden hier met een Fabia 2 !!
Denk dat je er nog wel een vriendschaps korting vanaf praat hoor......

Enne zou ze ophalen in Friesland, is daar één grote modderbende, kun je ze meteen uitproberen...8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm,

ik kan me niet herinneren dat ik bij mijn auto apart matten heb aangeschaft, maar ik heb wel matten. Wat is het voordeel van deze matten t.o.v. wat ik al heb? En waarom gaat Luuk verder matloos door het leven? Is het niet handiger om dat mee te verkopen?

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieur van de auto stofzuigen......  dat heb ik ooit wel eens gedaan geloof ik.  Met krummelende kinders wordt je daar een stuk makkelijker in. M'n dealer doet het ook wel eens, stofzuigen, dus dat scheelt ook weer. Bijna een reden om een beurt juist na de vakantie te plannen in plaats van er voor. :)

Wat ik wel nodig heb zijn dorpelbeschermers, omdat kinderen op een gegeven moment te zwaar worden om in de auto getild te worden, en ze dus zelf moeten gaan klimmen. Maar die zijn in dit topic niet in de aanbieding begrijp ik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze op Yeti voor en achter zitten en mijn ervaring is dat het zonder meer je lak van de dorpel beschermd.
Vriendin der dochtertje en nog 2 van die spruiten van de buren gaan regelmatig mee en tsja daar ik me rug toch graag heel hou klimmen ze zelf erin.
En die voetjes gaan dan zonder meer op de dorpels met en zonder zand of modder onder de schoenen.
Tsja en zonder die dorpels weet ik wel zeker dat er nu wel al wat lak was verdwenen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • EdK sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe