Ga naar inhoud

Weer een Fabia


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

6 uur ago , Rosinfield said:

En ik mag al blij zijn dat er een nieuwe auto mag komen

Je gaat toch niet zeggen dat het haast een echtelijke ruzie was ???

En tsja DAB+ .... ik vind het belachlijk dat men er momenteel evengoed nog rond de 100 eurie voor vraagt en dat deze aangevinkt moet worden.
Dit omdat binnen een redelijke tijd het analoge signaal de stekker word uitgetrokken.
Dus als jij deze zou willen oprijden dan zou je op bepaald moment zonder radio muziek zitten of had je dit moeten creëren met wat losse dingen.
Die autoboeren moeten dit mijn inziens heden gewoon standaard meeleveren dat DAB+, en als ze dan die radio/navi unit dan 100 eurie duurder maken .....het zei zo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maar goed die paar weken ( paar is 2 ) zijn nu toch al lang voorbij !

Rij je nu al stiekum een volle maand in dat blauwe race monster van je ?
Of zit er toch een gewone levertijd op de wagen en mag je toch tot 2018 wachten ???

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maar goed @Rosinfield Menno, hoe staat het met je voorraad wagen ?
Is hij nu al in je bezit ?
Heb je nu al de eerste 1000Km er op zitten ?
Want dat wachten van je loopt nu toch echt wel kwa tijd naar het bestellen op de normale manier van een wagen.

Mocht je hem nu al stiekum hebben, dan zien we graag toch wel een foto of meer van die Fabia C

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dan is hij nog ff bezig met je afleverings geld op te maken aan reiniging en rijklaar maken en twee kentekenplaten te monteren met reclame en dan zou je dus over 2 weken hem kunnen rijden.

Maar al met al heb je dan toch een 2,5 maand nog mogen wachten....

Wel ben benieuwd hoe hij je standaard gaat bevallen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ook. Er moeten ook nog instaplijsten en een zwarte grill lijst worden gemonteerd. Ik verwacht dat het motortje me zal verrassen, de dsg weer te snel opschakelt en de wegligging tegen zal vallen bij wat ik nu gewend ben. Maar er is al het nodige gepland zoals je weet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel of geen honden, maar alleen al met in en uitladen door anderen of jezelf is een kras zo gemaakt.
Doorzichtig wel meteen bij aflevering plaatsen , want eenmaal een kras dan heeft de doorzichtige folie geen nut meer.
En zit je vast aan een zwarte of chrome / RVS look strip.
Op Yeti zitten ze aan de wielkasten achterzijde en heeft zeker zijn nut gehad.
één klein nadeeltje is misschien dat tegen de zijkanten van de folie zich vuil gaat vasthechten dat je met hand en nagel dan soms ff moet verwijderen als je je er aan stoort.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, EdK said:


één klein nadeeltje is misschien dat tegen de zijkanten van de folie zich vuil gaat vasthechten dat je met hand en nagel dan soms ff moet verwijderen als je je er aan stoort.....

Ed, ik had toch wel verwacht dat je Menno met de psychedelische klei aan de slag zou laten gaan. ^_^

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe