Ga naar inhoud

Armsteun wil niet meer zakken, zit vast


Mackeytk
 Delen

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Vandaag weer iets raars in mijn Fabia greenline van 2010: ik deed de armsteun omhoog dmv het indrukken van de knop voorop de armsteun. De knop lwam deze keer niet meer terug waardoor nu de armsteun omhoog staat en niet meer terug naar beneden wil. De knop zit nog ingedrukt en zit muurvast.

Ik zie aan de zijkant als ik de doppen eraf haal een heel mechanisme zitten, ik ben hier nog maar even afgebleven. Iemand hier ervaring mee? Hoe krijg ik die armsteun weer naar beneden? 

Alvast bedankt voor de hulp! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring mee, ik vind een armsteun in deze autoklasse een onding: zit me altijd in de weg onverschillig of ie nu naar beneden of omhoog staat. Waar ik je misschien wel mee kan helpen: volgens mij is die armsteun voor de Fabia gelijk aan die van VW Polo en de Seat Ibiza, dus eventueel kun je ook op andere merkenfora kijken of je daar de oplossing kunt vinden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat je de Fabia 2 hebt is er mbt de armsteun van de Fabia 1 weinig veranderd.
Volgens mij is dit nog steeds hetzelfde model.
Kijk is in het download topic onder Fabia 1
Daar staan heel veelllll downloads van de gehele fabia 1, even zoeken daar onder bv interieur of je de armsteun vind en duss dan ook een exploid view zodat je kunt herleiden hoe het mechanisme werkt en wat de bottelnek is in jouw geval.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1

Dan keuze carprog2 nemen
In dat veld volkswagen veranderen in skoda
Hierna je fabia bouwjaar selecteren en zo kun je stapje voor stapje verder zoeken.

 

En anders er vanuit gaan dat hij stuk is en proberen te demonteren
Kun je hem repareren dan is het meegenomen , lukt het niet dan is het jammer en dan op 2e hands markt zoeken.

https://www.bm-parts.nl/

deze link heeft nog wel eens het één en ander liggen, niet op de site dan gewoom mailen of bellen of ze het toch wel hebben...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe