Ga naar inhoud

Embleem wielnaaf gestolen


CaseyBasey
 Delen

Aanbevolen berichten

Zojuist bij het controleren van de bandenspanning trof ik het rechter voorwiel zonder embleem. Bah, wat een rot gezicht.

Ben benieuwd of ik makkelijk een nieuw exemplaar kan vinden.

aangepast door CaseyBasey
Link naar reactie
Delen op andere sites

oude of nieuwe model Cees ?

Maar stelen doe je die dingen niet zomaar hoor...
Ik krijg ze er eigenlijk alleen maar af als me wiel er al af is en dan ff de achterkant van een schroevendraaier er hem eruit tik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, CaseyBasey said:

Zou ik 'm anders zo maar hebben kunnen verliezen?

Alles is mogelijk.
Hij zit veergeklemd met een soort stalen ring
En als die ring breekt door ouderdom dan kun je het verliezen..
Ik zit alleen te denken, ik heb nieuwe maar ik weet niet wat ik met die oude heb gedaan.
Zal eens ff kijken , heb nog wel 15inch wieldoppen liggen, maar ja dan moet je een stalen velgen 15 inch eronder zetten...:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 15 inch wieldoppen waar ik over heb zijn van me fabia die ik ooit heb gereden.

Maar die 55mm waar je het over hebt is bij de Yeti hetzelfde hoor, trouwens bij mij 17 inch LM dus ook 55mm
Ik zal morgen even zoeken of ik ze nog heb, zo ja of niet dan laat ik je even weten.
Anders word het superskoda.com of de dealer ( als die nog oude model heeft ?? )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik heb vanmorgen even gezocht op de plekken waar het had moeten liggen en ik ben bang dat ze toch op het gemeentearchief terecht zijn gekomen..
Dus sorry Cees, maar ik kan je in deze dus niet blij maken.

 

Maar bij superskoda.com is het nieuwe model wel verkrijgbaar en is ook niet echt de hoofdprijs,

http://www.superskoda.com/Skoda/YETI/Yeti-center-wheel-caps-with-new-2012-logo-original-Skoda-Autoas

En vind je dit te omslachtig dan zal de prijs bij de dealer ook niet veel duurder zijn, en misschien hebben ze nog het oude model liggen in doosjes met stof er op ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de duidelijkheid er zijn wel een paar maten in die naafkappen. De juiste maat is afhankelijk van het model van de velg als ik het goed heb, dus een Citigo kan dezelfde maat hebben als een Superb of Kodiaq, maar 2 Yeti's uit hetzelfde bouwjaar, en zelfde bandenmaat, maar ander model velg, kunnen zomaar verschillende maat naafkap hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CaseyBasey

Ik trek vanmiddag een laatje open in een kamer en ik kom daar de 4 doppen tegen die jij zoekt.
Geef me even per PB een adres op waar ze heen gestuurd mogen worden.
Dat is momenteel de snelste manier voor jou omdat ik weer klussen heb de aankomende 3 dagen met lange werktijden.
Donderdag ergg druk ben met voorbereiding voor vliegerfestival en daarop volgend naar wales hiervoor ben.
En hier tussendoor zal ik ze proberen in bubbletjes enveloppe naar je te versturen.

Kosten ?? als je het ontvangt dan zie je de verzendkosten en dat is genoeg !

aangepast door EdK
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe