Ga naar inhoud

De nieuwe POLO van Menno...


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Hmm, als zonder camouflage betekent dat ie in één kleur is, en niet in een al dan niet psychedelische camouflagepak is gehesen, ja. Maar als ik de foto's wat beter bekijk ben ik er van overtuigd dat dit een zogenaamde mule is. Dat wil zeggen dat er allerlei delen opgeplakt zitten ter camouflage van het echte model. Diffuser/onderste deel van de achterbumper ziet er bijvoorbeeld eigenaardig uit, ook de achterlichten lijken er op geplakt te zitten, en eigenlijk heb ik het idee dat de complete achterschermen en achterklep een fake-vormgeving zijn.

Wat me wel opvalt hoever de koplampen doorlopen naar de zijkant van het spatbord: de punt van de koplamp zit maar zo'n 15 cm bij de spatbordrand vandaan, en komt bijna boven de velgrand van het voorwiel (bij stuur rechtuit).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 'm blind besteld, zit er vast gelijk al een hondenrek achterin (t.b.v. de blindegeleidehond).;)

(voor de goede orde: ik heb in de loop der jaren 3 Seats versleten, en ben er altijd tevreden over geweest, alleen de prijs (met name de occasions) heeft me daar weggejaagd, terwijl bij mijn eerste Seat in 1989 juist de prijs de reden van aanschaf was.)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen die tijd zal de grootste hond er niet meer zijn. Vandaar dat wat kleiner makkelijk kan. Hij is 17 en al een maand sinds een maand of 4 opgegeven. Loopt (strompelt) op een soort prednison nog verrassend lang door. Moeilijk proces. We gaan gezien onze eigen leeftijd niet opnieuw aan honden beginnen. De kinderen hebben er drie waar we regelmatig op moeten passen. 

Overigens komt die Ibiza 1.5 pas later dit jaar. Ik denk nog wel een jaartje door te rijden met de Faab. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor. Genoeg aan elkaar, binnenkort een kleinkind en we hebben 3 "kleinhonden" ;)

Altijd honden gehad. Vroeger idd ook katten. Maar zo'n proces als nu met die ouwe reus is echt slopend. Wanneer hak je de knoop door. Minder simpel dan het lijkt

aangepast door Rosinfield
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 hour ago, Rosinfield said:

Minder simpel dan het lijkt

Tsja ik zou zeggen , uit zijn lijden helpen.
Maar jij die een emotionele binding met zo'n beestje heeft denkt daar geheel anders over....
Maar als hij maar geen pijn heeft want dat heeft hij niet verdiend ... ( mijn mening )

Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎20‎-‎3‎-‎2017 at 19:14, Rosinfield said:

binnenkort een kleinkind

Wanneer is ze uitgerekend Menno?

On ‎19‎-‎3‎-‎2017 at 21:47, Rosinfield said:

Ik hoop vurig dat die nieuwe Ibiza 1.5 150 pk met dsg komt. Dan bestel ik hem blind.

Dat lijkt mij ook best een goede optie.  Het liefst zou ik een opvolger met een 1.8 tsi (Leon of  Octavia  (Cupra mag ook)) hebben, maar dat wordt wel heel veel prijziger.

Een Octavia op aardgas lijkt me ook leuk, maar het is wel zonde dat daar een tot 110 pk geknepen 1.4 tsi in ligt en met het hogere gewicht wordt het dan slomer dan m'n huidige Fabia. Als dat nou een beetje geknepen 1.8 tsi was (tot iets van 150 pk) dan was het een optie geweest, maar die smaak zit er dan weer niet bij.

De Fabia moet overigens nog wel even mee. Misschien dat tegen de tijd dat hij echt op is er ook zoiets als een "Octavia GTE" beschikbaar is.  Lijkt me ook leuk.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe